Jasså,du har søkt ja…

Da er det fredag i stugu. Det vil si at holningen er rimelig henslengt og skranten. Bena på bordet,og magen hengende mot gulvet. Matinntaket er på høyfrekvens,og det er vel igrunnen snart på tide å fade runde nr. uno,men det er så vanskelig å stoppe å spise…Men det blir snart. Jeg kan meddele at jeg har syndet i dag,jeg har spist og beholdt vafler. På jobb. Og i morgen har jeg sikkett gått opp 2 kg. Hærregud. Freakshow. Let me know if you need people at your circus..Nå blir det ikke mer mat denne helga. Faen assa,bikkja oppe har satt igang å tute og hyle,jeg må bare gå opp og teipe nebbet på den. Enjoy uka’s søkeord dere :

hvordan skal jeg knytter russeknuter på lua – Alfabetisk rekkefølge?

bilder av narkotiske piller

google smoogle..

håpløshet – om du ser hpåløsheten komme,ta en omvei

visdomstann – Jeg skal snart trekke en,om det var det du lurte på…

glass preparat av rødløk – Høres ut som noe man kan få kjøpte på Nille

sædceller fra pattedyr – Jaha? Prøverørsbarn?

duer rosa bryst – sitter ei bak huset her og glor

orge rape – burde jeg varsle politiet om dette søket?

bade påkledd – påkledd når du skal bade? Kan neppe være behagelig å bade når man er påkledd,men det er nå meg da..

softis – leste her om dagen at mattilsynet har funnet mye ekolismitte i softis maskiner,så jeg ruller inn litt på den kanten der jeg da..

russ suger kuk – Nytt russemerke i år?

feite føtter – Hvertfall feite lår..

nakne jenter på msn – Helt vanlig å sitte kliss naken på msn

banan suger – hvor kjøper du bananer?

sjokk lyden marme pina – har de satt navn på sjokk lyder nå? Naken jente på msn som sa det?

men kjærligheten min får du aldri – slapp av,kjøpte meg noen selv her om dagen jeg,tyrkisk pepper kjærligheter.

oppsett av koldtbord – Flinkere til å «rive dem ned» jeg…

turn your face to the sun and – look for a pink chest dove..

trygg i min favn – nåååjaa,skeptisk…

hvordan reagerte kjæresten når du forteller om spiseforstyrrelsen – jeg må nå fortelle det først,før han skal reagerer da..

jeg gidder ikke være psykisk syk mer – Nei,det skjønner jeg godt,best du bare slutter

historien til bulimia nervosa – tror du finner den i historiebøkene fra krigens dager

kjæresten min tror ikke han behøver å være romantisk – ånei..sikkert noen som har sagt det til han da.

rødsprengte+øyelokk+depresjon – man kan sikkert få rødsprengte øyelokk om man himler mye med dem i ren frustrasjon når man er deprimert..aldri prøvd..

folk som alltid er negative – har en tendens til å være litt vel pessimistiske..

mentalt sterke personer – kan fort bli høy på pæra

mongo hode


frie svingninger – de er sikkert lykkelige,mine svingniger er fanget,de er ikke lykkelige..

bipolar hvor ofte – nei,sånn ca. hvert skuddår omtrent..

tommy tokyo fiskå – var han å fiskå? Åja,trodde han var å sang «Deraile and demise» jeg..godt han tok seg en pause da..Kule mannen

en alkoholikers bekjennelser – er det oppfølgeren til «En vampyrs bekjennelse»?

mat billett – ja takk.

feltseng – nei,jeg har rammemadrass jeg,synes ikke feltseng er så behagelig å ligge på egentlig..

du bør brette ned støvlene dine – ja,det har jeg

søte fingre – nei,vil ikke si det,de er ganske skrukkete

farer ved å være sykepleier – man må sette sprøyter,og det er farlige greier spør du meg..

hjerte laila


sykt random – en gang snublet eks’n min i pc-ledningen min,og da holdt jeg på å flire meg ihjæl

vondt når jeg tygger – ja,det gjør vondt i hele kjeften innimellom…

gress på innsiden – kan kjapt fikses såher…


kjerringråd slanking – spis 10 kamferdrops mens du løper baklengs i en oppoverbakke

svenska langt ner i halsen clip – Sikkert mulig å få tak i på ebay

djek spero spill – kan være at jeg legger ut noen spill på sperobloggen en gang i framtiden,da skal jeg kalle det djek

kjæresten min snakker stygt om familien min – dårlig gjort

pingvin med flagg – så et par stykker i 17.mai toget nå..

navn betyr winther – slutt å lyg din lygarhank

gi forstyrrelser – lurer på å gi vekk spiseforstyrrelsen min,interessert?

laila naken – jeg er aldri naken

søppelpose – bruker det innimellom,når jeg ikke finner noe annet å ha på meg


blåsebelg – nei,jeg puster og peser selv jeg..

øl pizza damer – høres ut som et vorspiel jeg kan like

intelloreksi – er noe du har om du har nazikunnskaper og fordeler og bakdeler med alle ingredienser i maten du stapper i trynet,foretrekker GI-mat og støggredd sukker…

endebryter – har lukkemuskulaturen slutta å virke?

suga kuk – seriøst liksom?

hva betyr e-ore – spørs hvilket e-ord du mener det da,daah..

nissa matnok – lett for deg å si

růžový slon – betyr visst rosa elefant på et eller annet snodig språk..

suge pikk – ja,hører du sier det ja,be my guest

sexy lege i frakk – du kan jo ta en sykehus til sykehus runde,som pub til pub. Finn på en ny sjukdom for hvert sykehus du drar innom,finner sikkert en kjekkas til slutt.

finne på en lørdagskveld – man kan sikkert finne en naken dame på msn

You weird people.

Nå er bikkja blitt tatt hånd om,og jeg sitter med blodsukkerfall etter en runde over dass’n. Spiser maoam for harde livet for å stabilisere blodsukkeret igjen. Kropp og sinn er klar for en ny runde med maten,og jeg gidder ikke prøve å la vær å stå imot suget. Jeg er irritabel og litt småsur i dag,av kvinnelige grunner for å si det sånn,jeg makter ikke annet enn å gi faen akkurat nå.

17 thoughts on “Jasså,du har søkt ja…

  1. Hahahah, elsker disse innleggene! sinnsykt moro å se hvor mye RART folk søker på – for å finne frem til bloggen din!

    • Folk søker på så mye rart,men de søker ikke på dette for å komme til bloggen min,men de kommer til bloggen min når de søker på disse tingenene…

  2. Hahaha! xD Fy søren, så mye rart folk søker på! Du er fantastisk med søppelsekk på ❤

    (Den med "e-ore", tror de sikter til Ravi og DJ Løvs sang.. Og i så fall mener de "E-ordet", altså "elsker".. )

Legg igjen en kommentar

