Jeg dro hjem,søkt sa du?

Tror jeg skal advare om meget langt innlegg her,men fortvil ikke,for her kommer også ukas søkemotor søk,og det er jo like festlig hver gang. Men først litt plagsom oppdatering fra dagen,ooh the joy you might say. Plager ikke meg om det skulle plage deg,jeg slipper å lese det anyway. Ok. For det føørste da så måtte jeg stå opp smertelig tidlig i dag pga av en tannlegetime som var satt opp umenneskelig tidlig. 09.15! Tortur kalles det. Og ikke har jeg fått sovet mye i natt heller,har grua meg som faen for å dra ut den helvetes plagsomme tanna. Men jeg kom meg opp,og gikk mer eller mindre i søvne nedover. Som om jeg ikke hadde gruet meg nok,så var timen litt forsinket også. Han kunne jo godt ha satt opp dampen litt og borret litt kjappere på pasienten før meg. Jeg kom hvertfall inn etterhvert og fikk satt i den verste stolen jeg vet å sitte i,og fikk bedøvelse så det holdt. Jeg rakk nesten ikke sette meg i stolen før tanna var røska ut,og jeg var imponert over hvor smertefritt det gikk. «In your face!» tenkte jeg og kasta et stygt blikk på tanna. Nå var tanna ute for godt,og så satte blødningen inn,og jeg er sikker på at jeg har blødd meg halvt ihjæl i dag,var ganske sikkert på at jeg skule blø tom og dævve. Men pokker meg så sitter jeg her like oppegående ennå. Men jeg har blødd full en hel pose med sånne små dotter og jeg har sikkert spytta en liter blod. Bloody mess. Etter timen så føyk jeg hjem og pakket kofferten og la på dør og dro til Kr.sund for en ukes tid. Jeg trenger rekresjon,må komme meg til hektene etter blodtapet. Så her sitter jeg og glor da og gomler lakerol. Jeg er skeptisk til å spise noe,så i dag ble det suppe til middag gitt,og det passet meg egentlig perfekt. Beholdt er det også. Ikke at jeg hadde god samvittighet av den grunn,for jeg kjente at det var mat i magen,og det er ubehagelig. Men jeg bestod prøvelsen. Kanskje blir dette en bp fri dag? Det frister ikke ikke å spise,men jeg kjenner allerede på suget,så dette kan jo bli rent så spennende…Pappa er ute en tur og lurte da fælt på om jeg var klar for noen cider i kveld,og med et krater i kjeften som såvidt har tettet seg litt av en blodpøl,så vil nok et par super av cider slå ut fletta jeg ikke har på meg. Billig fyll?

Dagens høydare,som derfor får sitt eget lille avsnitt her: jeg hørte en hakkespett. Trodde den skulle hakke livet av seg. Rent så jeg kjente det buldret i bakken under meg. Venta bare på at treet skulle falle dødt overende. Men hakkefanten tok plutselig av,så regner med den fikk hjernerystelse og trengte litt hvile.

I mangel på action her så tror jeg jaggu meg det er på tide og fyre løs på søkemotor jeg gitt…are you ready? (hvis du har gidda lese så langt da ja..) Ok,here we go:

-feit mann/feite lui/naken mann/feit og gammel mann/feit mann som spiser/feit naken mann/nakne menn/en feit mann/tykk mann/feitmann/feit mann jogger/gammel feit man (ja,man) – phew,skal si dere er interessert i feite menn…hva er greia?

googled åff cårs

-Feite nakne damer/feit dame – Putt et dameansikt på bildet over så får du en dame også…

-amerikanerne melder at de har skutt osama bin laden, og pågrepet noen av hans slektninger. de personene som nå sitter fengslet e : Remu laden,Sjokoladen, Marme laden og Ball laden.

hva bør man passe på i et nytt forhold? – Sjoko laden?

jobbet over 22 timer nav – 22 timer nav? Høres slitsomt ut..

anoreksia tips til å klare det – hva skal du klare?

de tre fordømte ordene – skyr,cottage cheese

gratulerer med dagen – jo takk du,men du er nok litt på viddene her,for jeg hadde bursdag for en evighet siden..

dum av tretthet – man kan fort bli det ja har jeg hørt rykter om…

analkløe – Ikke noe jeg sliter med for øyeblikket..

leke gjemsel – I’m in! Du står,så gjemmer jeg meg under senga.

stadige kramper i beina – sjekk om du har maur invasjon,det er visst veldig utbredt i år leste jeg.

-rooster – En kul sang av Alice in chaince.

fortalte noe jeg ikke skulle fortelle – Det var sikkert veldig dumt av deg..

argyri på tærne – kan ikke huske å blitt angrepet av det nei..

feit pingvin– faen dere er glad i feite ting assa…

Lurer på om dette er en hybrid,skremmende lik en skilpadde…

dorthe skappel stay-ups – Hadde jeg hatt noe sånt så kunne jeg ha festa dem i ørene,hun har en smule lengre bein enn meg..

hei, tenkte bare å gi livsteng fra meg – Flotters,godt å vite at du er i live.

barn 4-5 år truse model – høres litt søkt ut spør du meg…

sovner stadig vond hals slapp hjertebank fryser – på tide å ta en legesjekk kanskje..

føkka loff – dette er kanskje a little too much info for dere å fordøye,men vid er jeg ikke.

mental syk tvangstrøye – trøya er nå hvertfall på riktig plass da..

tatt i rumpa – er du sår nå da? Analkløe kanskje?

-mental syk – ja..jeg er visst det..

gravid bulimi – man ser hvertfall gravid ut når man har stappa i seg en sånn megde som en bulimiker kan. Eller mener du at du har sett en gravid bulimi?

lage sandkasse med lokk – da skal du ha en del lokk assa..

hvordan en så ut etter lobotomering :

å – å?

narvesen knivran dømt – ja,det er helt sikkert!

tarmene – sleipe saker..

noe vakert med døden – dette noe som vaker må være en dare devil..

ville pekka partanen – jeg ville ikke ha pekka partanen hvertfall..

gravstedet.no – høres dødelig ut..

mett og kortpustet hele tiden – hadde jeg slitt med det så tror jeg at jeg hadde dævva av frustrasjon..

snøen smelter – faen meg på tide når vi er i mai..

psykolog-psykriatriker gruppen da – neeeeeei,orker ikke den heller..

svimmelhet uro rastløshet banking hodet – jeg pleier å dunke hodet i veggen om jeg er urolig og rastløs,men kanskje litt dumt om man allerede er svimmel da..

hvordan får man – nei,det kan jo variere det da,alt etter som.

smurfer liker pepsi – skjønner jeg godt

pjuk – er du sjuk?

-remu laden – sitter i fengsel

gråter pga mobbing – mobbing er feigt!

forvirret – det hender seg det ja,en ganske vanlig bivirkning av lobotomering..

«karianne viste» – hva viste hun da?

bacheloroppgave spiseforstyrrelse – stemmer det gitt.

vondt etter rotfylling når jeg tygger – ja,det hadde jeg og..

kjøp stilnoct– ja,skal gjøre det,må bare ordne med resept først

kraveben sykkel – høres ut som en merkelig sykkel

fortelle hvordan man har det – har det ganske greit nå

klarer ikke spy – sikkert like greit,ingen morsom affære

hallvard flatland reisesjekken – beste tv-program noensinne!

tasser strax i seng – allerede? Trøtt assa?

jeg slår opp – å faen,var vi sammen?

bli tynn som et helvete, fort som faen – ta kontakt når du finner det ut,pretty please with sugar on top.

surt menske – åja,aldri smakt..

ompa – lompa…

oppvask – zzzzzzzz

han sier en ting, men sier han egentlig mener noe annet – for en lygarhank..

lukt deg anoreksi – hvorfor skal anoreksien lukte seg? stinker den?

hvor var det jeg laden – aner ikke..

Ja,og så er det jo da selvsagt mange søk på spiseforstyrrelser generelt,og medikamenter. Og russ…Jeg var russ en gang da. Men det var i gamle dager,før jeg hadde noen ben i grava.

21 thoughts on “Jeg dro hjem,søkt sa du?

  1. du kunne nå sendt melding når du var i batnfjorden sentrum da, og ja…at du satt på rett side av bussen, sånn at jeg kunne komt ut å vinka. kunne tatt med meg sigrid opp på vegen også jeg. Nemlig.
    *snurting*

    haha nei da jeg bare tulla.
    love u

  2. HAHAHA, du slår ikke NØRDEN meg på lange innlegg! Hver eneste gang jeg skal legge ut noe på bloggen min, så tenker jeg I dag. I dag skjer det. I dag skal jeg blogge kort. ENDELIG. Men neida! Nørdetendensene slår til!! Eller så er det bare det at jeg ikke ser folk ofte nok, har for mange ord på hjertet liksom… hehehe.

    Men altså, GRATTIS med å ha fått dritten ut! Og like morsomt hver gang hvor mye vi gruer oss, og hvor mye vits det er i det, liksom……………. (sier jeg!)

    Og så supert om det ikke blir BP i dag, det er jo supert!!!!!!!!!!!!

    Ha en god ferie!!

    KLEM

    • Haha,ja,jeg slår til av og til,derfor så er det på sin plass å advare på forhånd.
      Ble nok en aldri så liten bp her ja..hømhøm..

      klemmer tilbake ❤

  3. seier! du manna deg opp og vant over redselen for tannlegen! og dobbelseier at du beholdte suppen selv om sf ikke var like fornøyd.det synes jeg du kan skåle for ikveld 😀

  4. Lurer litt på om du stapper tunga oppi dær tanna har vært hele tida nå? Det ville jeg gjort nemlig 🙂

    HiHi, lænt me derre søkegreian…

  5. Stakkar pingvinen…

    Grattis med vel overstått tannlegetime. Sist du blogget opp tannlegen lovte jeg meg selv å bestille time. Ooops…
    Ler meg ihjel av søkeordene, keep ’em coming! God helg!

    • Taaaaaakk,digg å være ferdig med den føkkings tanna…gawdness. Come on frøken,bestill deg time and get it over with…

      God helg til deg og søte 🙂

Legg igjen en kommentar

