The beauty of nature

10 thoughts on “The beauty of nature

  1. Vakkert Laila! 🙂 Takk for det du skriver om meg og til meg :-)) Jeg håper også målingen gir et bra resultat, tror det 🙂 Jeg er enig, bilde nummer 3 av den nydelige eplebusken er utrolig vakkert, også det første synes jeg! 🙂

  2. Fioler,eller natt og lyse dag?
    Anyway,de ser så forskrekket ut,sperrer seg opp liksom:ER det blitt VÅR alt,vi må forte oss å blomstre…!

    • Ja,de bare…»Høh?»
      Ikke rart de blir forvirra da,nesten en uke i strekk med sommer midt på våren liksom…hvem som helst kan jo bli forvirra av sånt…

Legg igjen en kommentar

