Søk?

Da er det dags for ukas søkemotor..

-ld. nå leter de etter kusina, sal laden & hans senile bestefar hvorvardet jeg laden – Mener du: CIA melder idag at flere av Bin Ladens slektninger er tatt i forvaring! Hans mor Marme laden, hans yngste bror Sjoko laden og hans eldste bror Remu laden. Lørdag tok de hans søster Pina co laden. Nå leter de etter hans senile farfar Hvor var det jeg laden…..??

-frøy anoreksi –Nei,Laila bulimi

-aimee-Nei! Laila!!

indre skader i mage ved bulemi ? Magesekken begynner å bli litt herpa tror jeg..litt sånn som en lurven utgått sokk..

grønt hår – Prøvde en grønn parykk en gang

knust hjerte – lim det sammen.

elg t-skjorte – Ja,fikk gave av Edith

kjente personers russekort – Her skal dere hvertfall få et bilde av en kjent russ,russekortet er et VIP,og kan dermed ikke vises offentlig med tanke på rikets sikkerhet.



kjeft klistremerker – og hva galt har klistremerket gjort?

norske hav – Ja,norske hav..

bin laden vits senile bestefar hvor var det jeg la han -Hvor du la bestefaren?

fønnyhamster

(googled smoogled)

mageknip kaldsvette – høres merkelig kjent ut…

hva er limitede edition – sånn f.eks..

en jente arm alene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! – Hæææ?????? En jentearm alene????? Fy faaaaen!

er det lov til å ha på seg russedressen når man skal sitte i undertøy? – Jaja,eller bukse og genser,opp til deg.

påfugl han – Er han påfugl? Jøss..

kan schizofreni slå ned som lyn fra klar himmel -Ja,pass opp,Guds veier er uransakelige.

betydelige mennesker – Ja det kan du si..

cider med alkohol – Ja,alkoholfritt er ikke noe for meg.

tips for å spy bulimi – Jeg ønsker også et tips på hvordan jeg skal spy bort bulimien. Mottas med stor tusen takk!!

på bunnen av det mørke hav – har jeg ikke lyst å være,for å si det sånn..

-kan du drikke litt alkohol når du går på efexor – drakk som pokker når jeg gikk på efexor jeg..en uting det der,efexor ga meg økt alkosug…

-jeg liker å omgås med barn håper de liker å omgås deg også da.

-flekkende tenner – av og til så flekker jeg tenner til meg selv i speilet,ingen grunn til bekymring,det er helt normalt.

-godter uten anger spiseproblem – mener du å forteller meg at godteriet uten anger har et spiseproblem? Har du snakket med godteri u/anger om dette her,eller er det bare noe du mistenker?

-jenter som sitter på do å skal drite – har hørt om dem ja,det er jævlig spesielt spør du meg..

-lakris fløyte – så lenge det ikke er blokkfløyte så..

-hvit russ – Jesus?

-ungdomstid og seksualitet – aldri hørt om..

-https://laipai.wordpress.com/ – bingo

-kappe brud – må ærlig innrømme at jeg foretrekker brudekjole. Gidder ikke gifte meg i kappe jeg hvertfall.

-hjmme – hjmme ja,tar du deg en tur? Ringeklokka virker ikke,så du kan banke på vinduet.

-bæsja på leggen tatovering – det blir den neste tatoveringen min ja tenkte jeg..

-gruer meg – Ja,det gjør jeg og..

-anoreksi speil – tivolispeil du mener?

-hvordan skal man omgås frekke venner – nei,man kan jo f.eks knipse dem hardt på snuten,det gjør vondt,og det burde kanskje lukket nebbet på dem en stund hvertfall..

-rosa elefant med vinger – kanskje du skulle ha droppa den hasj’n?

-efexor sommerfugler – ja,droppe hasj’n helt klart…

-hvordan oppstår språket – nei,det går vel i arv da..Hadde du derimot spurt hvordan det oppstod,så lurer jeg på det samme…

-mongo mennesker – her har du to stykk som ikke alltid er helt god..


-skal jeg spise og spy eller ikke – thats the question…

-ulv om natten – ja,av og til så våkner jeg midt på natten og bare «hø? faen som det klør bak øret da…»

-varflom av klaer molde – ja,typisk Molde

-tråkket over hvor lang tid varer smertene –  var det langt å tråkke over da? Jeg må bare ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor langt «lang tid varer smertene» er jeg assa…

-skummle bilder av engler


-hvis du spyr etter fem minutter, vil du legge på deg da? – Jeg ville heller ha sagt at du ville ha vært dårlig..

-opptrening fra anoreksia blogg – da tror jeg du er på feil blogg..

-ulming i magen – kanskje du må bæsje?

-datt uti – var en del på fylla i min tid,så jeg datt garantert uti en del..

-is emballasje – papir du mener?

-tom pepsi flaske – er sorgen..men det gjelder kun pepsi max.

-kaste opp innimellom – Ja,det hender jeg kaster opp sånn innimellom ja..

-pannebånd – har et fint rosa et,som er formet som en krone,et som er tovet.


-gruer meg til alt – er du litt nervøs kanskje?

-gjøre opp tannlegetime men hadde ikke penger på konto, bedrageri – er det bedrageri at du brukte opp pengene dine?

-rosa hunder – du droppa ikke hasj’n nei…

-spiseforstyrrelser til ny kjæreste – skal du gi kjæresten spiseforstyrrelser? Ikke lite frekt vil jeg si..

-å være syk trenger ikke være enkelt – Å faen..

-frost om natta – har hørt at det kan forekomme ja..

-langt brunt slett hår – nei,kort rødt bustete hår..

-hokey sveis – kort-rødt-bustete-hår sier jeg jo..lord,har du røyka igjen nå?

-begynner bli gammel – ja,står hvertfall med den ene foten i grava..

-lita vaskemaskin til hybel som tar ca. 2 kg tøy – kan ikke hjelpe deg,sette inn annonse i avisa kanskje?

-kvalm komme på jobb? -synes kvalm kan holde seg hjemme

-jeg ble dum – trist å høre…

-hvordan ungå slafsing når man spiser – klapper igjen nebbet.

-spiselig klær – aldri funnet noe

-uten sko – sitter uten sko nå

-m�tt veggen – traff på den blå veggen her en gang..


-miste kjønnshår – du får ta deg opp igjen da..

-hva trenger på – akkurat nå trenger søvnen seg på.


20 thoughts on “Søk?

  1. Dæven!, kom bare igjennom litt over halvparten, resten for jeg ta i morra…. Ønsker bare å si at jeg elsker deg…Og hasjen du nevner….elska den oxo en gang i tida…Tuddeliidu 😀

  2. Hahahahaha, priceless!!!

    Du hørte vel også episoden av Misjonen i går..? Den var ganske så priceless de også 😉

    Håper du får en god lørdag, Laila ❤

  3. Hihi, disse er alltid like gøy! Et aldri så lite lyspunkt i min hverdag du gitt 😀 Lurer forresten på om det sitter noen flaue sjeler der ute som kjenner igjen søkeordene…
    Takk for støttende ord på bloggen min 🙂

  4. «har hørt om dem ja,det er jævlig spesielt spør du meg..» Haha!! Hahaha! Dagens… Evt ukas.. Ved nærmere ettertanke.. månedens! Jeje… La gå, det var ÅRETS.. Jævlig spesielt… 😀 ❤

  5. Koser oss mye her nå ja 😀

    går førsteåret design og håndtverk, blir forhåpentligvis aktivitør til neste år 🙂

    Må ha en fin fin kveld du å!

  6. Åå..skrev den lange fine kommentaren i sted og så funka det ikke på tantes data og nå gir jeg opp og bare legger igjen en klem. Jaja. You know fra før av lell.

  7. kjære Lailasen min
    Du lager verdens beste grimaser
    Du er en av de bedre samtalepartnerne jeg har hatt
    Du er så utrolig vakker
    Du er så kreativ og flink med hendene
    Du tar flotte bilder
    Du er bare så god ❤
    Og jeg er utrolig glad i deg!!!
    Stor Leneklem
    (Og ja, du lager en av de bedre bloggene jeg leser)

Legg igjen en kommentar

