Derfor er det vanskelig

«ER DU AVHENGIG AV NARKOTIKA ELLER ALKOHOL KAN DU KUTTE DET UT. DET GÅR IKKE MED MAT»

Derfor er det så jævla vanskelig å gjenopprette et normalt forhold til maten. Jeg kan ikke kutte den ut. Jeg må alltid forholde meg til mat,og derfor ser jeg for meg (selv om det ikke nødvendigvis trenger å bli sånn) at å komme seg helt løs kan ta uendelig lang tid. Jeg må jobbe med å akseptere vektoppgang,jeg må jobbe med å spise og beholde mat. Jeg må jobbe med,og akseptere at kroppen trenger mat,at det må til for å holde kroppen i gang. Jeg må lære meg å spise på «nytt». Jeg kan aldri jobbe meg ut,og vekk fra maten,men jeg må lære meg å leve med den,på riktig måte,og det skremmer vannet av meg…

Ta min hånd

og følg min sti

Turen vil bli hard

men for skjønnheten må en li

Min favn er trygg

du og jeg skal bli ett

på luft og kjærlighet

skal du bli mett

Jeg skal fylle hele deg

hver følelse,hver tanke

vi skal være venner

til deg hjerte slutter å banke

Gjennom gode og vonde dager

gjennom smerte og glede

Om du snur ryggen til meg

skal du kjenne min bitre vrede

-ukjent-

Det er sånn det føles og oppleves, at bulimien oppsluker meg…

18 thoughts on “Derfor er det vanskelig

  1. Har lest .. * Kraften *

    Å jeg tror jeg har funnet noe som vil fungere på meg. Gi maten kjærlighet, Føl kjærlighet til alt du spiser og drikker *

    Selv forskning viser at vann får en høyere frekvens om man sender ut positive tanker til vannet !

    Mat og vann er livsviktig uten vil vi dø !!

    Jeg tror jeg har funnet løsningen for meg, kanskje det også vil hjelpe deg ?

    Lån boken å se hvordan du vil kjenne det i deg selv

    Vi er ikke så forskjellige som mange vil tro, enten man er anorektiker eller bulimiker..

    Det handler om mat *

    Varm klæm til deg Laila,
    Så glad våre veier møttes ❤

    Gla i dæ ❤
    Varm klæm*

  2. waow, for et sterkt dikt!
    det høres ut som du tenker veldig riktig da, men å gjøre det i praksis er jo noe helt annet. Likevel er innstillingen nøkkelordet! jeg har troa på deg ❤

  3. Så bra skrevet og forklart! Hadde det bare fantes en lett løsning som å kutte ut alt det vonde, men man må stå i det, stå på ❤ I like you!

Legg igjen en kommentar

