Lonesome traveler..

Dagen i dag startet litt vel kjapt synes jeg. Når man kommer seg i seng først rundt kl.03,så går tiden fram til kl.06 i grunnen en smule fort. Når man er i godt selskap,så har man tydeligvis ikke vett på å komme seg i seng i rimelig tid.Dette gjelder i veldig stor grad for Karianne,Ida og meg. Vi kom oss egentlig ikke noe tidligere i seng enn kl.03 om nettene. Det er vel et godt tegn,at vi ikke ville kaste bort tid med å sove.

KJÆRLEIK

Det var ikke videre morsomt å tvinge opp øynene kl.06.00 i dag,av to grunner,jeg ville sove mer,og fordi det betydde at avreisedagen var her,og Karianne skulle først avgårde.  Fly kl.08.40 faktisk,så da suste vi avgårde sånn mer eller mindre i søvne utover til Gardermoen. Det ble en ganske mutt og stille tur,alle var vel tynget av tristheten ved å skulle takke for nå,etter så flotte og herlige dager sammen. Ubeskrivelig. Men vi kom oss avgårde og sørget for at Karianne kom fram så hun rakk flyet. En liten tårevåt avskjed med gode klemmer. Deretter dro Ida og jeg tilbake til Ida,hvor jeg slukna på sofaen igjen. Jeg hadde visst sovet der sånn halvveis under dyna,med to katter oppå meg. Hyggelig med selskap liksom.

Klokken halv fire var det på tide for meg å starte på hjemreisen også,Ida kjørte meg til Oslo S. hvor det atter en gang var på tide å plante ræva på togsetet i mange timer. Ikke fikk jeg vindusplass heller. Men det gikk da greit nok det,satte øynene i boka mi,hørte musikk og spilte litt mobilspill,så tiden gikk da på et vis den,selv om ræva mi syntes at turen godt kunne vært litt kortere,rævmakking er ikke det morsomste den vet om. Ikke overraskende nok så tok det litt ekstra tid med toget,så det ble litt forsinkelser,men jeg fikk hvertfall sagt ifra til togdama at jeg skulle videre med buss til Molde,sånn at den faktisk venta på meg. Å campe på Åndalsnes er ikke akkurat det jeg har mest lyst til. Men jeg kom meg velberget hjem,skjønt jeg trodde jo at jeg skulle få hjertestans eller noe da jeg gikk fra busstoppet og hjem,for det er snakk om 20 min. gange straka vegen opp,med en ryggsekk som sikkert veide 100 kg. Det er tungt det skal jeg si dere. I morgen våkner jeg garantert med lår av stål. Planen var egentlig å hoppe oppi senga så snart jeg var innenfor dør,men hvor er det jeg har planta skrotten min? Joda,rett på nett her i gården ja…Og så havna jeg rett på en aldri så liten runde med bulimien her da…Har liksom ikke hatt nok med bulimien å gjøre i påska…neida. Jeg har fått munnsår,og jeg har fått sår oppå hånda etter utallige ganger med hånda inni kjeften,på vei ned mot halsen…lord assa. Jaja,sånn er det.

Jeg er litt sur tror jeg. Jeg vil ikke være hjemme. Jeg vil ikke være i Molde,jeg vil tilbake til Ida,og jeg vil at Karianne skal komme tilbake. Jeg vil ikke ha hverdagen,jeg vil ha Ida,Karianne og Laila tid,og fryse den en periode. Men nå skal jeg se fram til neste gang. Og jeg håper det blir allerede om noen få måneder. Count down. Jeg har hvertfall hatt superfine dager med herlige jenter,så nå har jeg flere gode minner i hjertet. Har hatt det veldig morsomt.Og så har jeg fått lært bort hvordan man ruller sammen tacolefser uten at all gugga inni renner av så  snart man løfter den. Det er en veldig vanskelig oppgave,men de klarte det til slutt begge to.Jeg er stolt. Andre leksjonen de fikk var at det kan være lurt å bruke bakepapir på risten når man steker pizza,for da unngår man nemlig at osten smelter nedi bunnen av stekovnen og omtrent tar fyr og røyklegger halve leiligheten når man åpner ovnsdøra. Nå vet de det. De har kanskje også fått med seg i løpet av disse dagene at jeg er ryddoman…jeg får noia når søppel og kopper og fat hoper seg opp..så i natt fikk leiligheten seg om skikkelig omgang med vasking.

Nei,jeg vil bare få takke dere Ida og Karianne,for fantastiske dager sammen. Jeg savner dere for i svarte helvete!

Litt bilder er vel på sin plass.

Vi var heftig fornøyd da vi fant et king size glass med tacosaus!

 

Ida og Selina

Driver på med en slags form for dans,etter litt alkohol inntak…

Og så slengte jeg liksågodt med et spark i samme slengen..mens jeg først var i gang mener jeg…

Karianne synes jeg var dritflink..

Ida derimot var litt skeptisk..hun synes det var mer spennende med det som var oppi posen sin…

Håret som dere maser etter…

Enda en herlig Karianne

Turister på tur…Slottet ruler…

25 thoughts on “Lonesome traveler..

  1. I ♥ U
    Morsommæ bildær, hoho. Elsker ærligheten. Bilder sier mer enn ord. Håper du får sove godt. Har enda ikke rukket å komme meg i seng, haha 😛
    Missyoulots. Håper vi sees snart igjen altså!

  2. Ser og høres ut som dere har hatt det helt supert! Å jeg håper jeg får møte dere en gang jeg også! Skulle kommet meg til Oslo når dere var der, men det passet desverre ikke den dagen! Men men! 🙂

    Fantastiske bilder med søte mennesker 😀

  3. ååå så koselige bilder. Ser ut som du har virkelig storkost deg på tur.
    er bare å telle ned til neste påske 🙂
    Må si at jeg virkelig fikk lyst på smågodt nå etter å ha sett den posen 🙂

Legg igjen en kommentar

