Beitostølen

Påskeharen dukket opp i morges,og hun eldste her var visst veldig fornøyd. Det største egget var til henne,men da hun skulle velge seg et egg,så tok hun det minste..daakar..men fikk fortalt at det største var til henne da. Brev fra påskeharen fikk hun også. Så all was good. Jeg fikk jaggu meg et jeg også,så den haren er pokker meg snill. Eller det betyr kanskje at jeg ar vært snill,gud veit hvor han har skaffet opplysningene sine fra…Været var litt bedre stemt i dag,litt mer medgjørlig,noe som betyr at jeg unngikk å måtte pakke meg inn som en ball,nok med at jeg føler meg som en ball. Det var mildt og fint,så da tok vi liksågodt turen bort til en perfekt ordnet lekeplass på en campingplass borti høgget her. Ingen leker jeg kunne leke meg i da,så det ble en kopp kaffe,og bildetaking av kidsa. Her har vi den minst,foruten småkidsa. Min kjære lillebror som også er med i paparazzimafiaen.

Dette har i grunnen vært en sto latedag sånn sett bort fra den turen vi hadde. Mat,tv,lek med kidsa,pottis,sjokolade,brus og frukt.Er det rart man føler seg som en ball??


Dessuten har snille Stian fått raket hodet mitt litt,hvertfall halve av det. Bilde av det får vente på seg…det må bare farves først,for nå er det forferdelig ettervekst her i gården…Ikke videre pent å se på,ser ut som et katastrofeområde,for å si det sånn. Nå er det rimelig stille i fjøset her,jeg er visst den eneste natteravnen her…men greit med litt alenetid også,for her er det full rulle hele dagen,og det er jo bare koslig,sånn det skal være i påska. Jeg hadde hvertfall tøvet ned om jeg skulle vært hjemme hos meg selv. Så jeg nyter dagene,det må jeg bare si,prøver å nyte hvert sekund,og jeg storkoser meg. I morgen er det bursdagsfeiring her,min svoger blir 36,og står mer eller mindre med den ene foten i grava allerede. Ballonger er fyrt opp,og det vanker bursdagssang og kake i morgen,noe som gjør at den ballfølelsen ikke akkurat blir mindre…Men får prøve å sette hardt mot hardt i morgen og komme seg ut på en gåtur i det minste. Siste dag på hytta i morgen,for på lørdag fyker jeg videre for å besøke Ida,og Karianne som også er der på besøk,need I say at jeg gleder meg? Think not.