Død over dagen!

Mildt sagt så er jeg nå dritt hakke møkkalei vinter. Det som i går så ut som en lovende begynnelse på våren snudde atter en gang jævlig fort.Da jeg trykte trynet mot vinduet i morges var det en ny vinter som glante hånlig mot meg utenifra. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Jeg hadde hvertfall ikke lyst å losse kroppen ut av senga og bevege føttene i dyp snø og å måtte pløye meg gjennom et mylder av snømengder som lavet heftig ned fra himmelhavet over meg. Jeg var en smule pissed,men jeg hadde ikke annet valg enn å tvinge meg ut av senga,fordi jeg hadde en date med Mr.tannlege som ventet på meg. Uansett hvor hot og hyggelig han er,så hadde jeg veldig lyst å avlyse hele dritten. Attpåtil tar han seg betalt,minner meg styggelig om hor…Sur eller ei,jeg strøk på dør,vasset meg nedover og forbannet værgudene og den helvetes bulimien som har påført tennene denne mishandlingen. Jeg har meg selv å takke også,så jeg må nok bare bite det i meg,uansett hvor surt det er. Men jeg lurer på hvilken unnskyldning Mr.Dentist har for å suge sinnsyke summer ut av meg,what have I ever done to him?? Hadde han ikke vært en sånn kjekkas og så hyggelig,så skulle jeg ha skambanket han. Ikke hjalp det på humøret mitt at jeg alltid tror jeg har så fordømt dårlig tid,og jeg kom dit hele 20 minutter før jeg trengte være der. Da er det i det minste greit å ha et spill på tlf,så da satt jeg der og trykket febrilsk da,og ble samtidig sittende å høre på samtalen til et eldre par som satt på venteværelse. Kjerringa satt å uffet og akket seg fordi man alltid må sitte å vente så lenge før man kommer inn. Det samme gjaldt faktisk meg i dag,og det verste var at det ikke var andre pasienter der inne,og tannlegene satt å gomlet og åt og lo inne på pauserommet som ligger vegg i vegg med venterommet. Da min tannlegge gikk mot skranken der inne,utbrøt kjerringa: «Se der,der er fjompen. Veslefjompen,fjompelompen.» Hærregud,jeg snurpet munnen sammen alt jeg kunne for ikke å gi meg ende over…Denne fjompen måtte kjøre 2 stk. bedøvelsessprøyter på meg,borret som bare faen,fortalte meg at det var best å kjøre på med en sånn eller en slik behandling (så klart med en sånn forklaring at du ikke har et annet alternativ enn å ta det som koster mest),ønsket meg god helg og fakset over regningen til skranken. Takk skal du faen meg ha.

NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI,NEI!!!!!!!!!!!! I svarte helvete,er det mulig?????????????????????????????????????????? Nå tygde jeg på et eller annet,og så for faen meg hele fyllingen i den forrige tanna han holdt på med,den han rotfylt sist gang! Nå er jeg pissed assa! Er det mulig? Hvorfor i helvete gjorde han ikke ferdig den tanna i dag???????? Faen assa,og for å toppe det hele så snakker de om tannleger på «nytt på nytt» Jeg klikker. Mentalt. Nå er jeg sur,nå mista jeg lysten til å gidde å skrive mer her også,nå kan jeg bare grave meg en grav og legge meg til pynt der til jeg våkner opp og skjønner at det hele var en dårlig-spøk drøm sent fra helvetes djevler…

Jeg tror bare at jeg får begrave meg i boka istedenfor,da får jeg noe annet å tenke på i tillegg,noe annet enn den fordømte tannlegen. Noe annet enn de fordømte tennene.

 

Jeg har egentlig noen små lysglimt som jeg tenkte ta med også,som at jeg ikke har spist en dritt i dag (nå spiste jeg en liten gummi dings,nei,ikke kondom),og jeg har tråkka for harde livet og svidd av gummi på sykkeldekket mitt,i hele 1 1/2 time. Og i går var jeg så himla heldig å få en «blogg award» av Roffen. (Dessverre er mannen gift,ellers hadde jeg glatt kastet meg over han,bare gå inn på bloggen hans og sjekk ut hvor kjekk han er..)

«Laila er en dame som går i motbakke, hun er en fighter som kjemper mot spiseforstyrrelse. Har inntrykk av at hun har kommet langt på veien. Her får du harde fakta om hva bulimi er, og tankene og plagene rundt det. Men missforstå meg rett, denne dama har humor og sarkasme så det holder. Dette er langt i fra en «Synd på meg selv» blogg. Du får et innblikk i hva en dame full av galgenhumor tenker, masse flotte bilder samt fakta og alvor om hvor ille og skummelt bulimi er. Nevnte jeg at Hakkespett har et snev av galskap? Laila er ikke mindre gal, for å si det slik 🙂 Jeg tror Laila er en sterk kvinne.»

Men nå er jeg bare mest sur,og da forsvinner nesten det positive helt.

Paprika potetgullet smakker pokker meg ikke paprika heller…

DØD OVER DENNE DAG!


 

14 thoughts on “Død over dagen!

  1. For et par dager siden var det bart på plena mi, nå er det sikkert 30 cm hvitt, og det laver ned fortsatt. Kanskje vi ikke har bosatt oss på rett plass?

    Fjompenissen har valgt rett yrke med tanke på årslønn ja! Lurer på hva vi betaler skatt til? Er ikke tannhelse folkehelse?

    Fint at du likte awarden, den er deg fullt fortjent. Håper du får en fin natt, og en bedre morgendag 🙂

    • Jaaa,samme her og. Bart og fint i går liksom,og en meter eller to med snø i dag…djeeez. Vi bor definitivt på feil plass Roffen..helt klart. Tannhelse BURDE da være folkehelse…men veit ikke hva de kategoriserer det som jeg? Takker og bukker snille gode du 🙂 Ønsker deg en fin natt også,og så håper jeg at vi begge får en ååålræit dag i morrå 🙂

  2. Er like lei av vinteren som deg tror jeg. Her laver snøen ned som bare juling, i tillegg til at det blåser som pokker. Og tannleger ja? Sier som Karius og Baktus, «gid det ikke var noen tannleger i hele verden!» Bortsett fra at vi jo selvsagt trenger dem da.. Kanskje det er Karius og Baktus vi skulle ønske at ikke fantes? Eller noe sånt? Blæææ.. Vet at jeg bør få meg en sånn fiiiiin date jeg også snart, men er ikke akkurat de datene som er de kuleste… Klemmer ❤

  3. Isj, for en kjip dag… Du har i hvertfall i knallgod bok å lese, for den leser nemlig jeg også 😀 Har rundt 100 sider igjen tror jeg 😉
    Håper du har en bedre dag i da ❤

Legg igjen en kommentar

