Stuck on repeat

Repeat

Repeat

Repeat

Det er ikke så forferdelig mye å si egentlig. Situasjonen er opphengt,den går rundt og rundt i en evig sirkel som jeg ikke ser noen utgang på. Jeg ser ikke noen åpning,ikke en eneste liten sprekk hvor jeg kan prøve å tyne meg gjennom for å komme litt på utsiden. Jeg er fastlåst inne i sirkel,jeg blir kastet rundt som om jeg var stuck i en tørketrommel som det ikke er muligheter for å få stoppet.

Fastlåste tanker. Fastlåse handlinger. Jeg blir dratt ned i dragsuget,tanker som ikke har vært gjeldende på lenge melder seg. Jeg prøver å skyve dem vekk,glemme dem,forkaste dem. Finne det positive i hverdagen,søke ting som gir meg litt oppløfting. Se fram i tid. Ting jeg gleder meg til. Ting som gir meg noe. Som tid med familien. Påsketuren jeg skal på. Ting jeg har lyst å gjøre. Alt for å skyve vekk de dystre tankene.

For tiden er maten altoppslukende.

22 thoughts on “Stuck on repeat

  1. dette var som å lese om meg selv nå! er helt stuck i denne evige spise-og-spy-sirkelen, kommer meg ikke ut, ikke at jeg har orket å prøve så mye heller. blæææ.

    du skriver godt!

  2. Legger igjen masse klemmer ❤
    Ny dag, nye muligheter. Du fortjener en bra søndag! Jeg ønsker deg det av hele mitt hjerte.

  3. Åh, søte ❤ 😦 Håper du føler deg bedre snart, at du finner sprekken. Den er der nok, den er bare vanskelig å se.
    Mange klemmer ❤

  4. Håper du klarer å komme deg ut av den onde sirkelen snart. Det er jo vår snart, slik du beviste så fint i det forrige innlegget 🙂

  5. Kjære Laila. Dette er vondt å lese. Du har det veldig tøft nå. Håper virkelig at du med god hjelp kan finne nøkkelen ut av dette helvetet. Jeg vet den finnes. En varm klem til deg

  6. Håper du finner noe som kan løfte deg ut av sirkelen. Det høres ikke noe greit ut. Legen min sier alltid jeg må se gleden i de små tingene. Fort å glemme det når noe blir så dominerende.

  7. Tenker masse på deg Laila! Hvis det var noe jeg kunne gjøre for deg så hadde jeg virkelig ønsket meg superkrefter og tryllet bort dominerende tanker og sluppet til Laila i sitt eget liv! stå på vennen! ❤

  8. Jenta mi..det er ikke rart..det er ikke rart! Du er inne i store omveltninger -sfen føler seg truet på livet og GIR ALT for å tråkke deg ned så dere kan danse sammen for alltid. Du er dens vertskap, dens opphav og opprettholder -den trenger deg for ikke å dø. Nå går du med planer om å drepe den -drepe en del av deg selv- og dermed skriker både du og den. Dere er ikke uadskillelige -men den gir seg ikke uten kamp. Hold ut Laila.

  9. Nei,nei,nei!!!!VIL IKKE!!!
    Unnskyld at jeg blander meg inn…vet at å snu,er like vanskelig uansett hvilken lidelse man er rammet av.Men det kan bare ikke VARE i evighet,HVA er vel livet da?
    Prøver å motivere deg,men det er DU som må motiveres…
    Og jeg vet du vet alvoret i det,det er ikke der det ligger…
    En fattigslig klem.(Hvem er kapabel til å gå vegen med deg?DU må selv…)
    En fattegslig klem fra en kløne…

Legg igjen en kommentar

