Sleepyhead

Det var med nød og neppe at jeg kom meg gjennom arbeidsdagen uten å dælje hodet i bordet pga akutt søvnbehov. (Et akutt tilfelle som varte hele dagen) Akkurat kom jeg på at jeg burde ha teipa opp øyelokkene for å unngå å gå rundt med halvåpne,vassne blodsprengte øyne. Jeg har vært i ørska hele dagen,så trøtt at kroppen har vært forsinket med et halv minutt på alle bevegelser den har gjort. Bare det å reise seg fra en stol var et enormt tiltak. Og på sånne dager så hater jeg folk som er sprengfull av energi. Greit nok med tanke på at da vil de mest sannsynlig gjøre jobben som jeg nesten ikke rekker å begynne på,fordi kroppen henger liksom som et slør bak meg og hindrer meg i bevege kroppen i særlig høyt tempo. Men ikke fullt så greit fordi jeg også vil være sprengfull av energi. Jeg liker å være duracellkanin jeg,hvertfall noen ganger. Det hjalp litt på da jeg kom meg ut døra og fikk slått litt frisk luft i trynet. Dvs,øynene følte seg litt mer  våken,men kroppen var fortsatt i slow motion. Da var det godt å sette seg på en benk.

Hærregud,jeg vet ikke om jeg skal le eller grine med tanke på matinntaket i dag. Når jeg tenker skikkelig skikkelig hardt og fornuftig over det,så er det vel egentlig ikke mer enn hva en blind stær får i seg,men når det ufornuftige siden tenker,ja da er det pokker meg nok mat for en flokk elefanter. Men i realiteten så vil det tilsi frokost og lunsj + en frukt.  Og akkurat i dag som jeg hadde trengt alle disse kaloriene til å få kroppen til å gidde å henge med,men det ikke skjedde,så lurer jeg på hva pokker som menes med at «kroppen trenger næring for å fungere.» Jædda. Akkurat nå spiser jeg loff med nugatti,og så tygde jeg akkurat et sitronpepperkorn..(spiste loff m/servelat,tomat og sitronpepper i stad..),det var ikke en særlig god blanding. Så Karianne og Ida: sitronpepper på nugatti er ikke godt.

Jeg har også fått noe å le av i dag da,alt er ikke bare sorgen. Da jeg kom hjem,og satt meg på pc,så fant jeg en «smart» kommentar et innlegg om NAV,som du finner HER. Innlegget kort fortalt: Blogger Gudrun stod fram i media ang. sykdom. Stor sak,blabla,NAV bruker bloggen mot hennes og ja. Jeg skriver da et innlegg om ulike syke regler som NAV har. Innlegget handler om NAV,og Gudrun sin sak,ikke om meg. Nina har da kommentert i dag (la oss nå være snill med Nina,hun kan jo ikke for at hun er litt treig,det har jo jeg vært i dag også..) :

«Kanskje få deg en jobb som alle oss andre som jobber 5 dager i uken for å forsørge oss selv! Og skatt betaler vi for å forsørge deg!! Nei slutt og syt! Snylter!»

Hvor faen var det jeg lest at jeg jobbet? Jeg synes så tydelig å mene at jeg leste det en plass assa…ÅJA,jeg skrev det jo senest over her ja,dooh. Ekstra morsomt blir det jo når folk som kommenterer sånn ikke får med seg hverken innhold eller budskap i et innlegg. You just missed the train liksom. Og det er jo klart,hvem som helst kan jo tro at de leser Laila når det står Gudrun. Det er jo ganske så likt,og da er det jo fort gjort ..på en måte…

Jeg må bare dele en «totalt blackout» videosnutt med dere,Roffen la den ut på facebokk,og når jeg vet sånn ca hvor lavmål humoren hans er,så måtte jeg jo inn å se,for min humor er på samme plan som hans. Jeg sier det bare: æ trur æ dæææævve.

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/bd176499294ee00c74792675fc396c3108e14ba7

14 thoughts on “Sleepyhead

  1. Mangel å¨søvn er skikkelig kjipt. Kjørte til Arendal med akutt søvnmangel i dag. Ca 1 time hver vei. Livredd for å sovne ved rattet. Enkelte dager er det som om man aldri våkner helt.

  2. Hmmm, trodde jeg la igjen en kommentar her i går…Mulig jeg sovna fra enterknappen? Jaja, alltid gøy med kommentarer fra folk som ikke leser innholdet, men drar raske slutninger i en fei. Litt trist å tenke på at slike folk har stemmerett.

  3. Lame! Ganske irriterende med slike folk som pøser ut dritt uten å egentlig vite noe om saken. Gudrun har hvertfall gjort fantastisk mye bra, både for seg selv og andre 🙂

    Den videoen! Christ! Jeg klarte knapt å se den første gangen, hahahaha. Den er sikkert hysterisk morsom, men jeg føler bare for å brekke meg!!! Uuuææææ!!!

    • Ja,ikke sant,tror ikke denne Nina egetnlig har satt seg inn i saken engang før hun uttalte seg….
      Hærregud,jeg holdt på å dævve da jeg så den videoen assa…mææææn.

Legg igjen en kommentar

