Let it be over with…

Til tross for solskinn..

Til tross for mildt vær..

Så har det vært en ikke helt ok dag. Kloremerke nedi halsen,en vanvittig kvalme,svimmel og generelt uvel. Sånne dager er bare skikkelig slitsomme,og man har bare lyst å grave seg ned og få dagen overstått og ferdig med. Dette er en sånn dag hvor ting bare føles helt feil,lang,slitsom og tung. Og enda er den ikke over. Jeg vil at den skal være over. Dette er en dag jeg ikke vil ha. Dager der det føles ut som at jeg skal kaste opp ufrivillig er forferdelig. Jeg hater kvalmen,uansett på hvilken måten den kom ifra. Men akkurat i dag så kommer den fra bulimien selv…just great…

 

 

14 thoughts on “Let it be over with…

  1. SV: Ja, jeg vet at det var utrolig teit gjort «/ Jeg kommer bare til å bruke masse tid på tallene. Sjekke igjen og igjen. Blir aldri bra nok..
    Jeg har fått time igjen neste tirsdag, så satser på at det går bra:)

    Håper du føler deg bedre snart ❤

    Klem fra meg!

  2. Hei hei 🙂 Etter å ha sett den hjerteskjærende videoen om den kvinnen med sf, så måtte jeg se resten av episodene også. Dette førte til at jeg også måtte poste de på bloggen, håper det ikke gjør noe 🙂

    – Myhopelesslife, livet som spiseforstyrret og veien til det perfekte.

  3. Om vi alle har en kvote med crapye dager, så er det greit med hver crapy dag som er unnagjort. Håper du våkner til en fantastisk dag i morgen. Sov godt 🙂

  4. uff, sånne dager kommer selv når sola skinner og våren nærmer seg. men tappre deg holdt ut! håper du får en fredelig og god nattssøvn 🙂

  5. Håper Roffen over her har rett. For da har vi kanskje brukt opp kvoten snart?

    Håper dagen i dag er bedre, Laila. Mange gode tanker+hugs fra meg. Og ett ❤

  6. Å, ja! La oss flytte til England 🙂 To uker med søvn i strekk, hadde virkelig ikke vært å forakte, kjenner jeg!

    Håper dagen i dag er bedre for deg 🙂

Legg igjen en kommentar

