Anbefalt diett..

Dette er en spesialformulert diett, sammensatt for å hjelpe til å takle stresset som bygger seg opp gjennom dagen.

FROKOST
1 grapefrukt
1 skive grovbrød
1 glass skummet melk

LUNSJ
1 liten porsjon mager, dampet kylling med spinat
1 kopp urtete
1 Twist

ETTERMIDDAGSKAFFE
Resten av Twist-posen
1 softis med sjokoladetopping

MIDDAG
4 flasker vin (rød eller hvit)
2 hvitløksbrød
1 hel Grandiosa-pizza
3 Snickers-sjokolader

NATTMAT
1 hel ostekake (spist direkte fra fryseren)

Husk: Å være «stresset» er egentlig et engelsk uttrykk: «Stressed». Stavet baklengs blir det …….. ?

 

 

 

Ikke at det hjelper meg,når sparegrisen min ser sånn ut:

 

(og ja,selvsagt er bildene googlet…og dere ser hvorfra..)

16 thoughts on “Anbefalt diett..

      • Vet det var lamt spurt. Det er bare at jeg gjorde aldri det i de femten årene jeg overspiste og kastet opp, og har aldri gjort det i forbindelse med tvangsspising heller. Visste liksom ikke om det var normalt, at maten går mye lettere når det er alkohol inne i bildet.

  1. Haha, den magre sparegrisen 😛
    Fire flasker vin? Aiaiai. Jeg trenger noe sånt som en og en halv, og da er jeg ganske så fin i farten 😛 Skal vi dele? 🙂

Legg igjen en kommentar

