Jeg ønsker meg en dag…

Uten trangen til å spise,selv om jeg ikke er sulten. En dag uten å måtte ty til maten på en destruktiv måte.Det er så altfor altfor lenge siden en sånn dag. Akkurat nå slites jeg mellom å gi faen i trangen,og det å fyke ned på butikken for å kjøpe et eller annet,med penger jeg egentlig ikke har. Det finnes ikke mat i hverken kjøleskap eller matskap her,kun noen epler og yoghurt.Det skal få være mat til å ta med på jobb om dagene. Jeg føler for å leve på te og andre varme drikker,men det stopper ikke trangen på noen som helst måte. Det er det som er så dritt med bulimi,trangen biter seg fast,klorer seg fast med nebb og klør,og nekter å slippe taket. Brøler og skriker og gnager deg opp innenfra og ut. Jeg tror jeg skal kaste meg over sykkelen i 1 times tid for å få rast fra meg litt,og for å prøve å dempe uroen som truer med å sprenge meg i fillebiter. Jeg hater sånne dager så intenst! Og by the way,om det skulle interessere deg (why the hell should it….) så har jeg spist frokost,lunsj og jaggu meg et lite mellom måltid etter det også,om jeg kan kalle det for det,selv om det ikke kom et måltid etterpå…alt beholdt. Jeg dævver. Kaloriinntaket er vel ikke noe å juble etter,men sf’n forteller meg at det skyhøyt (600?) Nei,best jeg kaster meg over sykkelen tror jeg….

Ramptitamtam…..

 

Fakk it all…

No joke….

18 thoughts on “Jeg ønsker meg en dag…

  1. Er så enig.

    Fuck it!! DRITT LEI!!
    Håper så inderlig vi begge kommer oss ut av dette en dag..

    (Èn annen ting, du har motivert meg til å ta steget ut og ringe tannlegen. Takk! Nå gjennstår det bare å faktisk gjøre det. *kremt* )

    Tenker på deg, Laila. Er dårlig på å kommentere, men leser alt. Alltid.
    Stor klem ❤

  2. Skulle gitt deg en slik dag hvis jeg kunne. Da hadde jeg pakket den pent inn i fancy gavepapir og gitt den til deg personlig. Unner deg en slik dag av hele mitt vesen nemlig!

    *klemmer*

  3. Kast deg over sykkelen!! =D
    … ikke fordi kaloriinntaker var så utrolig skyhøyt, altså, men for å rase av deg, ja! 🙂
    Krysser alle løser deler for at du får en sånn dag som du ønsker deg – snaaart!!

    =)

  4. Fire gode råd fikk jeg på Modum: 1- frokost, 2- lunsj, 3- middag, 4- kvelds. Helst litt høyere kcal-mengde enn det du har inntatt da, men litt er bedre enn ingenting. Holde forbrenningen opp er nøkkelen til veien ut av det fysiske aspektet ved en sf. Så jeg syns du har vært kjepeflink i dag, jeg. 🙂
    Hold på det du har klart og løft det opp, særlig på sånne drittdager.

    Gode klemmer til deg<3

  5. Synes du er flink som holdt på maten. For meg så er mat ufattelig viktig, finner mye kos og hygge i god mat, så jeg synes virkelig synd på deg som har sf. Stå på, håper dagen i morgen blir bedre!

Legg igjen en kommentar

