Thank god its friday…

Fy faen nå er jeg glad det er helg. Er helt skutt. Dævvsliten og utkjørt. Ikke at dagen på jobb har vært så himla slitsom,men når helga kommer så er man likevel rimelig sliten etter uka. Ya know? Men helga har ikke begynt så jævla bra at det gjør noe da,for jeg sitter her med en tannverk på størrelse med en bøffel,og jeg knasker smertestillende som en helt. Jeg ønsker død over den tanna. Og mest av alt har jeg bare lyst å røske ut hele faenskapen og trampe og spytte på den. Jeg må seriøst få gjort noe med den snart. Gi meg en tang….(bør gå til tannlegen,selv om det vil ruinere meg,og jeg har ikke penger de kan ruinere meg med…så sånn er det med den saken. Dere får starte kronerulling til innsamling for død over tanna til Laila. På forhånd takk)

Ellers er det på’n igjen med snø her. Når i helvet ba jeg om mer snø? Det er mer enn nok her allerede liksom. Og ikke gidder jeg ha en like lang vinter som sist,den var jo eviglang. Den siste snøen smelta faen meg ikke før uti mai oppi der jeg jobber…det er jo finfint..Jeg er mektig lei av å pakke meg inn som en svær medisinball bare for å holde ut kulda. 3-4 lag er litt vel mye i overkant. Det positive er at jo mer jeg kler av meg når jeg kommer hjem,jo tynnere blir jeg…Skjønt den gleden varer bare til jeg planter øynene i speilet…

(Dette var egentlig fra en dag hvor det sluddet,sidelengs…men ja,formeningen om været er det samme…)

Tenkte jeg skulle dele en fin liten video med dere i dag,om dere i det hele tatt får sett den da,vet noen ikke har fått sett den på facebook,men kan jo alltids legge den ut,så ser dere nå da…hvis ikke,too bad,muahaha,for den er verdt å se nemlig. The story: For en del år tilbake jobba jeg på Mega,og en dag skulle jeg sette ut frukt og grønt….

Resten kan du se her…om det fønker…

Hærregud,jeg føler meg som et slakt,ikke i form pga tannverk,og sliten…det er jo bare fint,spesielt fordi jeg får besøk av Camilla etterpå,sikkert skikkelig koselig selskap jeg da kan jeg tenke meg…lord.

På tide med et nytt facebook quiz resultat….

Resultat: Hvilken psykisk ustabile skapning er du?

Monster-sofaen!

«Du er ganske så lat, og liker best å bare være inne å se på tv. Men du er ganske snill, og lar stadig vekk mennesker og dyr sitte på deg. Bare pass på, så ingen tråkker på deg, det kan ødelegge selvbildet ditt! Din psykotiske egenskap er at du liker å spise matrestene til andre. Mmm, matrester <3»

Beklager tragisk innlegg (næt!),er ikke helt meg selv,har tatt en ibux til…

17 thoughts on “Thank god its friday…

  1. *Nappe ut tanna til*

    Tannverk altså! Det kommer alltid tilbake igjen :/

    Er dausliten selv, uken har føltes utrolig laaaaang!

    Håper du får en avslappende og behagelig helg, uten tannverk!

    *klemme på*

  2. Men kan du ikke få dekket tannlegeutgifter pga bulimien? Det er jo en kronisk lidelse.. God bedring i hvert fall! Håper det gir seg med ibuxen.
    Klem

  3. God bedring fra meg også Laila. Jeg ønsker deg en så god helg som du kan få på dette tidspunktet, uten tannverk ❤ Helgeklem fra Marthe!

  4. Du er virkelig sliten skjønner jeg,ditt vanlige jeg hadde nok skrevet du skulle til tanglegen.Du som ønsker du hadde en tang.Om du kobler den, begynner du å komme til hektene igjen.
    God kveld fra -8.5* og jævlig glatt i sør.

  5. «kledd som en medisinball» hehe, den likte jeg…Føler det er litt Laila form over dette, til tross for tanna di…
    God bedring med tanna, og god helg 🙂

  6. KOna trakk ut en tann som verket. Var ikken en i fronten. Ikke så dyrt og så fikk hun refundert noen panger fordi det ble regnet som et kirurgisk inngrep. Trekking er løsningen. En tann mindre å bekymre seg for.

  7. Jeg fikk ikke sett video.. Booo..
    Kan ingen trekke ut den tanna?? Er det fortsatt den samme? Uavhengig av løsning: GOD bedring, Laila. Håper helgen blir bra!

  8. Tenker på deg, skjønner det med tannlegen du….har en «smule» tannpine jeg også ganske ofte….jeg er livredd tannlegen….vurderer å søke psykiatritjenesten om hjelp, så kan de følge meg…tør ikke dra alene på slike timer…..dessuten så er det prisen da, men det er bare en unskyldning for å la være….

Legg igjen en kommentar

