Maktesløsheten

Maktesløsheten som kommer når du ikke klarer å være like flink hver dag. Maktesløsheten som kommer når man må ta 100 skritt tilbake og du befinner deg der hvor du starta før ting ble litt bedre. Maktesløsheten som kommer når du sitter der alene,og du ikke klarer å stå i det som kommer,og fordi du ikke klarer å reise deg igjen. Maktesløsheten som kommer når de dystre tankene kommer drivende,de som sier til deg: «Det spiller ingen rolle…for hva er poenget uansett? Du har jo ikke noe liv,det du nå lever i er et tom hull uten mye innhold…Du lever,du er,thats it»
De dagene som var,hvor jeg klarte å holde bulimien litt i sjakk,er borte. De var,men de er ikke. Jeg falt,slo meg kraftig,og har derfor ikke reist meg igjen. Men det spiller ingen rolle. Akkurat nå virker alt så meningsløst. Et liv i disharmoni. Ingenting samspiller. Ingenting henger på greip. Men det spiller ingen rolle.

Dagene går,de sklir forbi. Jeg kommer meg gjennom jobb,men livet jeg har for meg selv fortoner seg som lite innholdsrikt,og akkurat nå,ganske så meningsløst. Men det spiller ingen rolle,likevel sitter jeg med maktesløsheten inntakt.

14 thoughts on “Maktesløsheten

  1. Om du leser i bloggen vil du se at noen ganger er du nede. Andre dager er du bedre. Du reiser deg alltid. Husker jeg feil eller var det ikke du som nylig skrev at om man detter 7 ganger så reis deg 8. Vet at det ikke alltid er så lett å nå fram når noen er nede for telling, men se på bloggen din. Du reiser deg gang på gang.

  2. maktesløshet er håpløshet….det går over, men er skikkelig dritt mens det står på.
    mange klemmer

  3. hold ut, Laila… det vil nok føles litt lettere etterhvert.
    I mellomtida, har du elgene dine rundt deg som passer på deg. 🙂
    klem

Legg igjen en kommentar

