sammenheng…

Av og til så sliter jeg med å få til et blogginnlegg som det er en sammenheng i. Når det blir litt sånn og litt sånn,så synes jeg at det fort kan bli rotet,og selv om jeg har skrevet flere avsnitt så leser jeg gjennom det og bare gaaaaaaaaaawddd,crap,delete. Av og til kan det være greit,for selv om det blir stykkevis og delt så er det jo akkurat sånn en dag gjerne blir,med alt en dag inneholder,men har man en gørr kjedelig dag f.eks,da kan det fort bli et fordømt støggdårlig blogginnlegg også. Så,derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve å få til et innlegg som det faktisk er en rød tråd gjennnom hele innlegget…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

 

 

Se,en rød trå.

 

Jeg føler meg som en gjennomvridd skurefille…

 

Se,rød skjorte.

 

Fant fram en skrivebok fra første klasse her i går,haha.Sjekk den skjønnskriften da….

 

Se,rød,fin kommentar av frøken!

20 thoughts on “sammenheng…

  1. Så flink du var til å skrive! Jeg skrev fremdeles N’ene feil vei i første klasse jeg 😛

    Synes alltid blogginnleggene dine er geniale jeg 🙂

    *kosemoseoverdose* Omg jeg er teit 😛

    Glad i deg!!!

    • haha,ikke lett å begynne å skrive riktig i første klasse da,godt man lærer noe på skolen,haha.
      Takk 🙂

      glad i deg og gode Eline ❤

  2. Jeg kan jo ikke noe annet enn å smile da Laila, 🙂 Du er så god! Jeg liker innleggene dine akkurat som de er, uansett om de skrives med rød trå på gulvet eller med rød t-shorte. Uansett om innlegget er delt opp i mye rart osv. Det er ikke alltid man føler seg hel heller ❤

  3. LOL! You are hilarious!
    Høres forresten ut som en begivenhetsrik rotur. Wish you en rosenrød dag!

  4. Ikke bare skal man lære å skrive,man skal forstå hva man skriver også.
    Forsto du hva et nes var?Tru’kke jeg visste det…

    • lærte jo hva det var samtidig da..og så var det jo et bilde ved,haha. men det er kanskje et snedig ord å bruke i første klasse,men men,alt skal jo læres før eller siden,og da kan det jo læres først som sist…

Legg igjen en kommentar

