Limited edition….

Når det som spiser meg opp gjør hva det kan for å ikke gi meg pusterom,så skal jeg likevel holde stand ved å holde fast på det som har gitt meg noe i løpet av dagen. Nemlig. So up yours mia!!

 

PLASS

Jeg

må ha plass

rom

rundt meg

tid

lagt ut

foran meg

som

en åpen

vei

kan jeg

føle

tenke

kjenne etter

sette

ord

på det

opplevde.

«Ta steinen ut av skoen,i stedet for å lære å hinke«

 Joda,så det var i det minste fint å gå hjem fra jobb i dag. Solskinn skal jeg ikke klage på. Thats for sure. Og da jeg kom hjem så ble det tid til lesing,selv om det i dag ikke ble uten en bp. Men lesing ble det,og jeg er herved ferdig å lese «The secret diary of Laura Palmer»

Jeg driver (atter en gang…) å leser dette heftet om spiseforstyrrelser,men skal nå også begynne på «unyttig som  en rose» av Arnhild Lauveng. Fikk låne boken av en kollega,så er spent på hvordan den boken er. Og så har jeg endelig fått lånt «Ida’s dans» som alle prater om. Nå blir det vel grining tenker jeg…selv om jeg er flink på å holde igjen tårer…men men,det får bare komme…haha. Gleder meg hvertfall til å ta fatt på de tre bøkene til Paulo Coelho.

Oooh,jeg fant en ny yoghurt i dag,og jeg må prøve det meste som er nytt,og da var dette intet unntak. God var den også.

Så frokosten i morgen er veldig klar. Legg merke til «limited edition»….løp og kjøp crackheads.

Gawd,jeg fikk en utfordring av «teatermasken» i dag i bloggen hennes.Jeg hater sånne utfordringer,de kjeder ræva av meg…men sånn for å være hyggelig så kan jeg vel alltids gjøre det…det kan jo være at det er forferdelig interessant for dere å lese…tjuuhuu….

Det er 7 spørsmål som skal svares på, så skal awarden sendes videre til 7 andre bloggere….(dere skal få slippe stakkars…)

1: Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og let frem linje 4. Hva står det?

«Det overrasket meg.De ble ikke sinte.De prøvde ikke å få meg til å «ta meg sammen» ved å ta hardt i meg,tvert imot gjorde de seg umak for ikke å skade meg,eller gjøre meg vondt. (faen for en lang setning…) Jeg husker at legen viste sykepleieren hvordan hun kunne holde armen min for å «stanse bevegelsen i utgangspunktet»   (Unyttig som en rose»)

2: Hva var det siste du så på tv?

God have mercey on me….EEhhh,gjelder reklame?? Takk.

3: Bortsett fra datamaskinen – hva hører du akkurat nå?

Stemmen til mannen i L’oreal reklamen…

4: Når var du sist ute, og hva gjorde du da?

Jeg var på butikken for å poste et jævla brev til lånekassa og så handlet jeg dasspapir…bl.a…I say no more…Interessant ja?

5: Hva har du på deg nå?

En grønn parykk,cowboyhatt og et par cowboyboots med spenner på…djeee…

6: Hva var den siste filmen du så?

Den derre norske filmen med han hotte slemme tyskernazijævelen…

7: Kunne du overveie å flytte til utlandet?

Hvis jeg samtidig slipper sånne utfordringer så gjør jeg hva som helst…

Jeg utfordrer herved ingen med mindre noen der ute fant denne utfordringen uhyre hysterisk nyttig og informativ for andre å lese…

Nei,da synes jeg heller det er morsommere å ta et quiz på facebook,det gir hvertfall informasjon som kan være nyttig…

Resultat: Hva er din mentale alder?

20

FY FAEN! Snakk om kompliment! Nei dette var motivasjonsfaktoren som gjør at nå skal jeg pokker meg bli frisk,kanskje jeg ender ned på 15 da?? Hallelujaaaah.

Resultat: Hvilken smak er du?

resultatbilde

Mango

«Du er en sprudlende og eventyrlysten fullblods verdensborger som vet hvordan man skal nyte livet i fulle drag. Ingen utfordring er for stor for deg, enten det gjelder å hoppe i fallskjerm eller prøvesmake eksotiske retter. Når du slapper av koser du deg med Activia Mango, men skulle gjerne ønske deg et mye større utvalg av syrnet melk i Norge.»

Jaudå,jeg som er så siiiinnsykt glad i melk ønsker selvsagt syrnet melk i hopetall,bring it on liksom…

21 thoughts on “Limited edition….

  1. «Den derre norske filmen med han hotte slemme tyskernazijævelen…»
    ååååå, han tyskern i Max Manus eller? (siegried). Han er såååå kjekk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg har sendt mail med ham en gang!!!!!!! iiiiiiiiiiiiiiik!!! men han er dessverre gift :p :p :p

  2. Oi, den yoghurten må prøves 😀

    Tror jeg dropper den derre utfordringen jeg altså 😛

    Jeg savner deg mer og mer for hvert innlegg jeg leser i bloggen din ❤

    Du er jo så KUUUUUUUUUL! 😀

  3. Kunne fint vært en mango. Tingen er å holde det litt for seg selv. Om jeg går på butikken og skryter av at jer er en mango ser folk rart på meg. Mye fordommer ute og går.

  4. Veldig fint dikt, Laila. I liked it. I loved it.
    Idas Dans er en veldig sterk bok, jeg anbefaler den på det varmeste. Du kan forberede deg både på latter og tårer 🙂 Med tre ord så er den sterk, nydelig og varm.

    God helg, my queen! Mango-queen!

  5. Fin tekst, fine bilder, fine Laila.

    Gled deg til «Unyttig som en rose», den er fantastisk!

    Stor klem til deg ❤

  6. Mango ja 🙂 jeg liker ikke mango, men liker den du er og beskrivelsen av mango, skulle også gjerne ha vært det selv!

    🙂 Jeg har jobbet med heftet fri fra spiseforstyrrelsen der jeg har vært innlagt før, det er ganske mye bra i den boken. Utfordrende oppgaver!

Legg igjen en kommentar

