I shall answere you!

Jeg er i en sånn dere I dont give a fucking shit humør. Jeg spiser. I skrivende stund er det potetgull (paprika) som går ned på høykant. Det etter at jeg har spist litt vanlig saltet potetgull,en yoghurt og sjokolade. Jeg hadde en bp her i stad,og veldig ofte,etter å ha kastet opp til magesyren kommer,så kommer den nice ettervirkningen med svimmelhet,skjelvinge,svettetokter…blodsukkerfall. Da gjelder det å få det opp så fort som mulig.Jeg fant fram sjokolade,men det tar litt tid før det stabiliserer seg,så da spiser jeg litt til,og litt til,og litt til blir til mye til. Og så er jeg i gang igjen.En fuckings evighetssirkel som det kan være vanskelig å hoppe av i høy fart. Etter denne runden som er godt i gang allerede så blir det ikke flere,da er det på tide å finne senga og få seg litt søvn igjen.

Jeg fant forresten «the secret diary of Laura Palmer» på biblioteket i går. Twin Peaks you know. Da måtte jeg bare låne den. Det er omtrent et helt liv siden jeg leste den sist. Hadde glemt at jeg hadde lest den også nesten…Nå lånte jeg den på engelsk da. Elsker twin peaks,hoho. BOB is tha man. Nei,jeg kjenner at jeg ikke er helt i bloggemodus i dag hvertfall,så jeg skal bare unna disse spm og få det ut og vekk.

 

Roffen lurer på…

Du har nevnt at du har en bachelor, i hva?

Jeg har bachelor i sport management.

Hva jobber du med?, ser for meg at det er få kjedelige øyeblikk rundt deg.

Jeg vil ikke legge ut informasjon om jobben min,det er tross alt en liten by,og ja..noe verner man om,taushetsplikt og den regla der. La oss si det sånn: jeg jobber med mennesker. Masse mennesker.

Annika lurer på…

Hva er den beste boken du har lest?

Tja..vanskelig å velge bare en bok..men kan ramse opp flere..høhø. «Men tankene mine får du aldri»,Hege Arstad sine bøker ;»gal..? jeg..nei,bare litt spiseforstyrret» og «fra asken til ilden»,Paulo Coelho sine bøker…for å nevne noen. Leser mye bøker nå,og det er mange å velge mellom. Har ikke en bok som jeg liker bedre enn andre.

Marthe lurer på…

Liker du å reise? :-)

Ja,jeg liker å reise,skulle bare ønske jeg hadde muligheten oftere. Vil anbefale Nord-Irland 🙂

Hvor har du kommet på veien til målet? :-)

Oioioi,her aner jeg nesten ikke hva jeg skal svare jeg. Jeg er hvertfall blitt mer reflektert,fått mer selvinnsikt,våger å stå litt mer i det..maten er jeg egentlig ikke kommet så veldig langt med i grunnen,men en hvertfall inne i en periode nå hvor bp mengden er redusert…

Meg/psykoser lurer på…

Har du lest “Ord uten Lyd” av Camilla Gibb? Anbefales :)

Nope,den har jeg ikke lest..

Hva er yndlingsfargen din?

Jeg har to,lilla og rød,klarer ikke bestemme meg for en…

Hvor mange elger er det i samlingen din?

Jeg har bare 8 + en nøkkelring,en t-skjorte og et postkort…

Har du andre ting du samler på?

Engler…gode minner..

Hakkespett lurer på….

Sent ute. Jeg lurer virkelig på hvilken type snus du bruker. Løs eller i tepose. Merke og alt det der.

General ekstra sterk porsjon. Har de ikke den så blir det skruff ekstra sterk porsjon..

Hannah lurer også på…

Hva jeg jobber med..

Svarte på det over her..det fikk du sikkert med deg..

 

 

Jeg lurer på…..

Hvorfor i helvete skaffer du deg ikke et liv?

Ja det kan du spørre om…

15 thoughts on “I shall answere you!

  1. Merker jeg ble litt sint på spørsmålet om hvorfor du ikke skaffer deg et liv. Jeg syns i aller høyeste grad du lever et liv. DU kjemper og jobber hardt for å få det bedre, Ut av et bulimihelvete og for å få det bedre. Det fortjener du, min venn. ❤
    Nattaklem

  2. Ohh spørsmålsrunde …me like.

    1. Hvor er Laila om 5 år
    2. Hvor mange flasker med pepsi max har du drukket opp innen 5 år.

    fnise…bare tuller med deg på det siste da.
    Klokka er halv tolv og du har nå klart å printe inn paprika chips i hode mitt…arg alt er stengt og det er igrunnen leggetid…men paprika chips me like :-))
    Stoor klems

  3. uff, akkurat samme her.. bp og så svimmel og uttafor seg selv, så må spise litt.. og så blir det litt ekstra mens man venter på at man skal «Komme til seg selv igjen» og så blir det for mye. Er så helvettes Lei!

  4. Så fint å lese svar og spørsmålene du har blitt stilt Laila 🙂 Håper du får en god dag videre og at du kanskje kan prøve å kjenne etter hva DU egentlig trening når bp trenger på som mest ❤

  5. Off. Fælt å være full i mage-tom i hjerte. Enda verre, tom i mage -full i hodet. Og omvendt. Og vice verca. Og retur. Og opp og ned. BAH! Du skulle bare fått hatt det bra:/ Klem.

Legg igjen en kommentar

