Smurfe-skating

Det er helt tragisk…..

Her sitter jeg en fredagsnatt og for det første,glaner på nrk…for det andre,ser et program om en eller annen 60-talls sangerinne (som det så fint het den gangen) Dusty Springfield. Jeg har kikket på nytt på nytt i kveld,og siden jeg ellers har hatt pc’n planta i fanget,så har jeg heller ikke switchet kanal..Jeg la merke til at det en eller annen gang,et eller annet sted skulle være noe med Spring et eller annet,og når jeg da først hadde det på nrk,så ble jeg driitskuffa når det ikke var Bruce Springsteen,men dette kvinnemennesket her…

Hun stod der og vrikka og vrei,og kauka og bæljet,i over 1 time før jeg tok meg selv i å glane på…og attpåtil satt jeg å tenkte: «holy mother of fuckface,noe så nitrist!» Ennå tok det hvertfall en 1/2 time til før jeg slo over til noe annet,og nå sitter jeg å glaner på noe annet helt på trynet..noe space greier..»stealth» visstnok…hva nå det enn er. Hvertfall ikke helt min greie ser jeg. Min greie er mer..

Men det er en ting som irriterer meg noe grønnjævlig,can you guess what? Hva-er-greia-med-tre-fordømt-like-smurfe-bilder-i-en-og-samme-3pk???? Samle in my gawd darn arrrs(e) (Lene har ikke helt fått med seg at jeg faktisk vet at arse (as in ass) skrives med e,men det gjør jeg,men ars er bedre syns jeg..arrrrrs) Hva faen? Ja,hva om jeg samler da,trenger jeg da liksom 3 av det samme forpulte bildet? Nei-det-trenger-jeg-sannelig-min-hatt-ikke! JA! til 3 ulike bilder i en og samme 3pk!! Skal vurdere å opprette en egen facebook gruppe med underskriftskampanje for å få gjennom det ønsket..

Faen,jeg liker salg. Fant meg sko i dag (glemte ta bilde,og nå gidder jeg ikke ta,for så å laste opp bare for å vise dere) Ankel uggs,brun. 150 kr på salg på Bianco.Det liker vi (jeg). Og det er skikkelig såle på dem,sånn jeg faktisk kan klare å balansere meg ut på,selv om det er litt glatt. Og nå er det pokker meg meldt +grader og sludd til i morgen,så da kan jeg vel ikke bruke dem,for da blir de vel ødelagt av det fåkkings regnet. Og nei,jeg har ikke impregnering. Fant meg også bukse (ikke på Bianco,men på Only) 50 kr. Det også liker vi (jeg).

Den tok jeg bilde av.

LIKER!

(den veggen skal males hvit by the way…)

Jeg har ikke prøvd buksa enda da,så ikke sikkert jeg liker likevel,men tror jeg liker..håper hvertfall…

Og jaggu var det ikke salg på Cubus også. Der så jeg en 2-pk med truser til 10 kr. str.barn (14 år+) så jeg tok sjansen og kjøpte. Var jo bare en tier uansett,så ikke akkurat bortkasta penger om det skulle vise seg å ikke passe liksom. Da jeg kom hjem og skulle sjekket ut kuppet,så viste det seg at det var boxere. Og at de var store. Pjuh,og yay.

Det er ingen gylf/gulf/golf/Rolf/tissefant bul på dem,så da anser jeg dem som kjønnsnøytral,og ergo kan de passe perfekt å trykke skinkene mine inni.

Helt flat. Altså,det som står ut på midten der er ingen tissefant parkering,men en brett på boxeren.

Fikk forresten en utfordring av Ina,fyll inn 4 ting-om-meg-selv utfordring. Jeg synes sånne utfordringer er drit kjiipe (no offence Ina) så jeg gidder ikke underholde dere med en 4 ting om ditt,og 4 ting om datt utfordringer. Så jeg kan kjapt oppdatere: 1.Jeg synes sånne utfordringer stinker. 2.Jeg gidder ikke ta den. 3. Jeg tok den ikke. 4. Jeg har ikke tatt den. (Om dere tar turen innom Ina,så kan dere jo se hvor utsyrtelig morsom utfordringen var. Har sikkert tatt 2-3-4 sånn før,og da var det hakket før jeg zzzzzzzzz…zz…zzoovna av. Men om noen andre har en intens trang til å ta den med seg videre,så be my guest. You know where to find it.

Nei,nå begynner det en film som det går an å se her,»8 mile» med Eminem,så nå går jeg å legger meg.

 

 

Skal vi leke gjemsel? Jeg gjemmer meg under dyna,og du leter.

 

 

25 thoughts on “Smurfe-skating

  1. Hahaha, jeg dør! TAKK for at du gjorde en ellers horribel morgen litt mer levelig et femminutt her!! Hilsen ei som (no shit) akkurat skulle til å frese opp et Smurfedagboksinnlegg, men må ut og gå tur i stedet, så blir ikke noe av før senere. Men, tanken var der fra morgenen av, så kanskje jeg føølte på meg at du smurfelerte i natt??

    • Så bra å høre at du kunne føle deg litt mer levelig i de 5 min. da i det minste lille venn 🙂 Skal innom din blogg og lese om smurfing sånn etterhvert her nå 🙂

  2. Digger bare innleggene dine. Godt å kunne trekke på smilebåndet iblant! Heeeeelt enig ang smurfepakkene, synes det er helt horribelt at de har SAMME bilde på alle tre!!! Send inn en klage sier bare jeg! hehe..

    • Det verste er at når de først slår til med ulike bilder,så er det kun ett bilde som er annereldes,og fortsatt 2 som er like,what that all about??? Djeez

  3. Hohoho, «gylf/gulf/golf/Rolf/tissefant bul», og tissefant parkering. hehe, i`m a sucker for tiss, promp og bæsj humor :o) og ja, jeg heter Rolf 🙂
    1 2 3 4 oppsumeringa di 😀 Jeg hyyler…Takk for en flott start på dagen :o)

  4. Herregud, det ble sånn ekte smily på tegnene mine….Akkurat nå ble jeg fau av kommentaren min…Hadde holdt med en, ser jeg…

  5. LOL!!! Kjønnsnøytrale boxere FTW 🙂

    Hvis du klager på Smurfene så kanskje du får nye (as in: mange nye?)

  6. Det med smurfepastillene har jeg også irritert meg grønn over i mange herrans år! Hva er greia liksom? Trenger for pokker ikke tre like!!! Knurr!!! Vi burde lage en facebookgruppe eller noe : P

    Savner deg jeg! Du er så smilbar (sikkert ikke et ord men du skjønner vel tegninga) at det skulle ikke være mulig en gang ^^

    *kosemoseklemme på*

    • miss you too. Tenkte på deg da jeg var ute og gikk tur ned til butikken her istad,hvor koslig det hadde vært å hatt deg på besøk. Og om hvordan eventuelt det hadde gått med soving da..

  7. Vel, Laila, du tar tak i noe jeg har tenkt på lenge, nemlig dette med smurfedrops-eskene. Det ser nesten ut til at man MÅ kjøpe dem enkeltvis for å ha utbytte av dem. Nei og nei. Jeg sier som Eline: Lag en Facebook-gruppe. Det finnes så mange rare allerede, denne her saken er virkelig ikke noe mindre rar, og sant og si tror jeg det er flere der ute som har sett sin frustrasjon i 3-pk med smurfedrops 🙂

  8. Smiley test: :ø) ….Om denne ikke blir en wordpress smiley, så tar jeg patent på den….Bruker den kun når jeg er fiiin på viiin, eller døll på øl ;ø)

  9. Du skulle nok ha produsert smurfeeskene selv ❤ hehe, så kunne du ha laget det motivet du selv ønsket :-)) hi hi! Fin bukse og boksere :-))

Legg igjen en kommentar

