I need help…

Jeg har som mål å lese over 100 bøker i løpet av året,så jeg trenger tips på bøker dere mener jeg bør lese.

Jeg er fan av selvbiografiske bøker,innen psykiatri that is…ikke sånne typ Gro Bruntland liksom…Jeg liker tenke bøker,typ Paulo Coelho…Ja..leser forskjellige bøker egentlig..engelsk og norsk…

Tenkte jeg skulle svi av bobliotek kortet mitt i år…

SO I NEED YOUR HELP!

TIPS ME!

 


 

Ellers så vil jeg bare meddele at om dere ikke hører eller ser noe av meg i morgen,så har jeg smæsha hodet hardt nok i veggen,hjernen sprenges og cella dævver av skrekk.

Da kan det hende at husvertene gjerne vil leie inn noen til å skrape hjernemøkk. Så hvis du trenger litt pæng,og kan stille opp kjapt,kan du være litt på alerten i morgen. Men regner med at jeg mest sannsynlig vil skuffe rævskiten ut av dere og komme tilbake like hel..tragisk ja? I know…så nå går jeg å tar et prøve smæsh…

Etter å ha spydd vel og merke…

 

Faen,kjøpte meg en 3 pk smurf i dag og,og vet dere hva? Dette er det sykeste…Altså,i går kjøpte jeg den grønne esken. Og fikk 3 skating smurf bilde bak på eske (på alle 3…) I dag kjøpte jeg den blå esken,og selvsagt er det det samme bildet på alle 3 eskene..men det verste,hold dere fast: I dag var det 3 «skateboard-smurf»  Hærregud….

La meg refresh your memories fra i går:

 

Dagens..

 

Nå går jeg hvertfall å smæler hodet i muren.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

23 thoughts on “I need help…

  1. Du må lese Jo Nesbø sine bøker 😉 utrolig spennende..
    Også har du Petter Moens dagbok, men tror ikke den er så enkel å få tak i..
    Også er d en bok som heter Et glass melk takk, den er også skikkelig spennende 😉

  2. Du må lese Grete Kvalheim sin bok, tror den heter Jeg vant livet tilbake. Det er bra. Serk, men bra.

    Søte smurfer da, du får begynne å samle.. Kanskje du får 3 forskjellige neste gang:P

    Klem ❤

    • Thank you 🙂
      Vel,har ennå ikke sett noen 3 pk med 3 ulike bilder på..må kjøpe enkelt eske i tilfelle,og det får man heller ikke kjøpt alle plasser…

  3. Vet ikke om du har lest Prozac Nation eller Mer nå igjen av Elizabeth Wurtzel?
    De er fantastiske. Synes jeg.

    Og så er det ei søt bok som heter «Å spise blomster til frokost»- skildrer bipolar lidelse ganske bra.

    I tillegg…
    Håndbok for lysets krigere – Paulo Coelho
    Unge Werthers lidelser – Goethe
    Bildet av Dorian Gray – Oscar Wilde
    Dikt av Sylvia Plath (fantastiske! men kommer ikke på navn på den diktsamlinga jeg liker best. Lady Lazarus, kanskje?)
    Det jeg elsket – Siri Hustvedt
    Senor Peregrino (aaner ikke hvordan det skrives)
    Tilbake til Riverton
    Epleblomster og ruiner (handler om en som er schizofren)
    Jeg lovet deg aldri en rosehave
    Lily Dahls fortryllelse – Siri Hustvedt
    Bøker av Stephen King

    og ellers… Tja. Skal si fra hvis jeg kommer på mer! 🙂

  4. ❤ åh.. nå skulle jeg hatt arkene mine fra temakvelden min her, de er bra tror jeg! men det kan jeg gi til deg når jeg kommer hjem fra mamma's jobb. Har du lest matens mysterium? eller bøkene fra Hege Arstad? 🙂

  5. Jane Austen. Elizabeth Gaskell. Charles Dickens. Oscar Wilde. ❤

    Og så hadde du kanskje likt Don Quijote! 🙂

  6. Gunnhild Corwin – Idas Dans… Jonathan Safran Foer – Ekstremt høyt og utrolig nært…. Nick Hornby – Et godt menneske… Gregory David Roberts – Shantaram… Tamara McKinley – Siste dans for Matilda…

  7. Har jeg sagt du må lese «Sabina» av Karsten Alnæs? Hvis ikke, så sier jeg det nå. Har vært og lånt «Noe i meg er sterkere enn meg» idag, skal gi feedback om den er bra -jeg leser egentlig ikke sfbøker, har ikke kunnet det til nå. For å verne om meg selv. Men tror jeg er i stand til det nu..skal iallefall lese den. Ellers anbefaler jeg «Enhjørningen» av André Bjerke, akkurat avsluttet, du ser nå på de siste innleggene mine hvor påvirket jeg er=) Magisk=)

  8. Åååh.. drømmehjerte, señor Peregrino, Salvadoreña, og Mofongo-Cecilia Samartin
    Jeg vil synge deg stille sanger- husker ikke hvem som har skrevet den
    Saras nøkkel- husker ikke forfatter
    Alle bøkene til Camilla Lâckberg
    Stieg larsson sine,
    Hannah sin bok.
    Bøker er GØY:D

Legg igjen en kommentar

