Godt nyttår folkens!

2010 er strax over,og et nytt år står for døren. Jeg vil derfor få sende ut et «takk for i år» til alle mine faste leresere,til de som er innom i ny og ne. Jeg vil takke alle som har vært innom,og til alle dere som har lagt igjen kommentarer. Takk til alle dere som har støttet meg når jeg har hatt tunge perioder,takk for at dere har ledd sammen med meg,takk for at dere kommer tilbake om og om igjen. Jeg setter stor pris på ordene dere legger igjen her. Dere løfter bloggen min 🙂

Håper å se dere her i det nye året også 🙂

Ønsker dere alle sammen en fantastisk fin kveld. Her i Kr.sund er det et helvetes til drittvær i dag,stiv kuling og regn,så det skal snart avgjøres om det skal bli totalforbud å sende opp raketter i det hele tatt i byen…flottings…

Ønsker alle sammen et jævla

GODT NYTTÅR!

 

(bildet er googlet siden det ikke er håp angående fyrverkeri her i byen..)

25 thoughts on “Godt nyttår folkens!

  1. Godt nyttår beste Laila luring ❤ Du er noe helt for deg selv, herlig herlig dame. Håper det får komme enda mer fram i det kommende året!

  2. Godt nytt år ønskes deg også Laila! 🙂

    Kos deg masse i kveld, tross stormen, jeg ser frem til å følge deg videre i det nye året. ❤

    Nyttårs klemmer!

  3. Sv: Ja, det er helt sant, og nå fikk jeg erfare at noen faktisk hører på meg og prøver å møte meg litt på halvveien. Jeg håper du blir flinkere til å si fra når det gjelder behandlingen, for det er du som skal ha den, ikke de! Som du sier så kan de ikke lese tankene våre.

    Godt nyttår til deg og!

  4. Godt nytt år Laila. Takk for det gamle året og mange morsomme og godt skrevne innlegg. Håper du får et bra år. Lykke til videre.
    Klemmer =)

  5. Happy new year, Super-Laila! ❤ Grattis med overstått jul, nå begynner i hvert fall enkelte ting å roe seg ned. Sånn som forbruk av nisser, for eksempel :b
    Mamma kjøpte inn dopapir en eller annen gang i Desember, med små julenisser på. Minte meg med en gang på det du skrev tidligere her, noe som at ''det er ikke fred å få når en sitter på dass og driter, en gang''. Hahah :b

  6. Godt nyttår vennen.
    Jeg vil gjerne få takke deg.
    Takk for at du er til
    Takk for at du er den du er
    Takk for at du lar meg bli kjent med deg
    Takk for at du blogger slik at jeg får følge din hverdag på både godt
    og vondt.

    Klems

Legg igjen en kommentar

