Glad juledagene strax er over og ut…

Jeg har aldri skrevet noen sånne «oppsummerings» innlegg i bloggen min,ikke måndesoppsummering,og jeg kommer heller ikke til å skrive et helt innlegg om året som gikk. Jeg komprimerer det hele med å si at 2010 har vært et bedre år enn 2009 var. Jeg gikk inn i 2010 med en mindre god følelse,og det ser ut til at slutten på dette året også slutter på den måten…Jeg kan jo bare håpe at jeg ikke går inn i det nye året på den måten,men det ser jo ikke videre lovende ut,for å si det sånn. Akkurat nå gleder jeg meg til å reise tilbake til Molde,hjem til meg selv,for sånn som det er her akkurat nå,det orker jeg bare ikke…Dagen startet bra,men den ender mindre bra,irritasjonsmoment som bare ødelegge dagen. *Just great*

Men i går fikk jeg min første bursdagsgave da,det var koslig. Digger den.

Jeg kjenner at det i grunnen har vært nok jul her i Kr.sund for min del nå. Jeg skal forsatt nyte julestemningen hjemme hos meg selv i noen dager til like over nyåret før jeg pakker sammen og sier takk for denne gang,og velkommen går hverdag.

 

 

9 tanker om “Glad juledagene strax er over og ut…

  1. Jeg kjenner meg igjen i det du sier om å gå inn i et nytt år med en mindre bra følelse. Jeg har også hatt det sånn de siste årene. Spesielt i år kjenner jeg på det, fordi jeg måtte til behandling midt i julestria, og enda ikke er kommet hjem.

    Jeg ønsker for deg at året blir litt bedre enn det du forventer deg nå.

    Klem fra meg :)

  2. Tror vi har samme følelse når det kommer til dette med det nye året… Sitter her med dommedagstanker selv. Sukk…

    Håper bare at det bedrer seg og at 2011 overrasker meg og er snill med meg. Og det håper jeg det gjør for deg også. Unner deg det beste året ever!

    Og jeg insisterer på at vi må treffes igjen en gang i 2011 for jeg savner deg jeg fortenk!

    *klemme masse på*

    • Takk Eline :)
      Håper det nye året blir like godt for deg også,og vi kommer garantert til å treffes i det nye året også,for jeg må jo til Oslo da også :)

      Glad i deg vesla <3

  3. Hvis 2010 var bedre enn 2009 så håper jeg at 2011 blir bedre enn 2010. Osv osv osv i det uendelige. De siste årene har jeg hatt nøyatkig den samme følelsen i slutten av desember. Men bedre i år. Håper at følelsen din tar helt feil, og at 2011 blir overraskende lett og lyst.

    Ønsker deg uansett alt godt! Og sender mange gode nyttårstanker din vei :-)

    PS: I <3 luen din!

  4. Hei! :^) Ønsker deg et riktig godt nyttår og alle gode ønsker til deg i det kommende året vennen! <3 Ta vare på deg selv :-)

Legg igjen en kommentar

