Jeg har møtt veggen…

Ja,så var det oss igjen da..

Sånn halvveis sitter i senga her på fryselageret,med pysjen på,under 2 dyner,og med en fleece pledd henslengt rundt skuldrene. Burde ha tatt på meg hansker kjenner jeg,men nå sitter jeg sånn noenlunde ok,så da orker jeg ikke rikke på kroppen igjen,kan jo hende jeg får varmen i meg på den måten,og det ser jeg ikke helt poenget med.

(Helvete…har ei lampe her som er helt mongo..(den heksa henger i) den driver og skurrer,sånn som på skrekkfilm når noen skummelt skjer..det er vel ikke lenge før den tar kvelden tenker jeg,sånn rett over trynet på meg. Fine julegaven sin det tenker jeg,et svidd tryne…) Ja,atter en meningsløs dag er over. Den har gått med til kaffe drikking,skrelle poteter,hakket løk,dekke bord,spise/spy,vaske kopper,gå tur,se tv og løse kryssord. Er det dette som kalles å nyte fridagene? Kjenner at jeg kjeder meg til tider…kanskje jeg skal ta et kurs i «kunsten å lære seg å slappe av og kose seg uten å kjede seg» tror jeg trenger det. For jeg har ofte mark i rævva. (Sattan,Kr.sund må ha den beste drikkevannet assa,iiiskaldt og friskt,det er noe helt annet enn kloakkvannet i Molde,som smaker jern og høgg) Jeg tror jeg burde løse kryssord oftere. Mamma kjøpte et kryssord blad til meg,»for nybegynnere» Og dæggern døtte.jeg klarte løse alle oppgavene!! Jeg er helt rå på kryssord. Lurer på om jeg ikke må slå til med et nytt blad i morgen,sånn at resten av jula går. For det blir litt ensformig å bare sitte med mobilen…

Jeg har forresten kikka gjennom det fine albumet med bilder som jeg fikk av Anne-Helene noen ganger også da..(venneminner ❤ )

 

Jaja,kan vel ikke si at tiden flyr avgårde akkurat…men jeg burde kanskje ikke klage på det? Rastløs sjel…

I morgen åpner butikkene igjen,så  skal karre skrotten nedover til byen en tur med mutter’n tenkte jeg,hvis ikke jeg har frosset fast i løpet av natten da. Får se om det er noe å bruke gavekortet jeg fikk på. I det minste så får jeg kanskje kjøpt et kryssordblad,og får gått meg en tur og lufta hjernebarken sånn at jeg kan løse kryssordene. Ellers blir det jo selvsagt å drikke mer kaffe,og vaske mer kopper tenker jeg. For å få tiden til å gå.

Sliter en del med maten må jeg si. Suget er mer gjeldende når jeg er hjemme…men det er likevel ikke de helt store mengdene,og jeg prøver å beherske meg til en viss grad. Det er verst på kveldstid faktisk…så det var godt å  gå seg en tur i kveld,komme seg ut litt,lufte hodet og tankene som kommer. Jeg har ikke vekt her hjemme,noe som sikkert er veldig lurt,samtidig som jeg føler at kroppen eser ut enda mer bare av å ikke vite hvordan ståa er…

Nei,nå tror jeg at jeg må få se å slukket av det lyset her,det er jo en risikosport å sitte her,så det er vel tryggest å ikke utfordre skjebnen mer  enn nødvendig tenker jeg..Dessuten er fingrene helt stive av kulde…

Ooh,i dag hilste jeg på en hyggelig greie…

Veggen.

Kjempekoslig vegg.

19 thoughts on “Jeg har møtt veggen…

  1. Skriver under de to andre her. Klemmer ❤
    Kryssord er et godt tidsfordriv, dog jeg etter seks måneder med kryssordgjøring hver bidige dag har fått hele systemet langt oppe i halsen. Begynte nesten å drømme i kryssordruter til slutt :b

  2. Sv: Tusen takk for støtten, Laila!
    Huff, er så unødvendig at folk bestandig skal rakke ned på folk som skriver om særriøse ting.Tusen takk for støtten, Laila!
    Huff, er så unødvendig at folk bestandig skal rakke ned på folk som skriver om særriøse ting.

    Jeg liker måten du skriver på, med en liten dæsj humor oppi noe som ikke egentlig er morsomt. 🙂

  3. Ja,ja,det står til liv når humoren er på plass! Kunne ikke annet enn flire
    av den veggen du møtte. Den var i det minste ikke svart.

  4. For en koselig vegg… blå og fin 🙂
    Jeg blir litt bekymra for deg om du begynner å prate med den..
    Håper at du koser deg nå i siste del av julen…gå bananas på sjokoladen og kos deg …
    Du e jammen goe som har begynt å løse kryssord..skal se du kommer til å bli den som sitter på bussen med avisen på fanget og kulepennen i hånden og krysser i vannrett og loddrett 🙂
    Stoor klems….
    p.s ..hvilken eks ? han pene?

  5. Håper det er en lettvegg da.. 😉
    Nei, uff, kjenner meg igjen i det å prøve og kose seg og slappe av, men egentlig kjede seg halvt ihjel. Joiner deg på det kurset, let me know om du finner det!:)
    *varme klemmer*

Legg igjen en kommentar

