streeeeessa

Hærregud.Hele dagen har vært stress fra ende til annen. Jobb er en ting,men så var det å stresse seg hjemover (vet ikke hvorfor jeg stressa egentlig) så mekke meg varm sjokolade,vaske noen kopper,skrive noen julekort,pakke inn pakker,sende mld om manglende adresser,pakke inn flere gaver,skrive mer julekort. Stresse stress,på butikken i dag for å sende avgårde. . Skal. Bare 3 dager til gaver bør sendes avgårde,og da blir det stress når det kun er 3 dager igjen,og jeg skulle få sendt avgårde alt i dag.See? Ikke? Nei,ikke jeg heller. Like fullt stressa jeg som at det stod om livet. Jeg fikk pakket og skrevet og nesten løp ned til butikken. Ennå det var 3 1/2 timer før stengetid. De har ennå åpent 1 time til. Det tar meg ca.10 min. å gå ned. Jeg var nesten stressa da duden bak disken der brukte litt tid på å veie alt..hærregud. Så stressa jeg hjem,og ikke minst stresser jeg med en bp her. Trykker innpå som om at det var «no tomorrow»

Jeg holdt nesten på å få hjertestans da jeg så at jeg hadde 59 blogginnlegg å lese,»åss’n i helvete skal jeg få tid til alt??? Hvorfor i helsike skal alle oppdatere hele tiden???» Jeg niii leste og kommenterte og stressa og stressa. Snart må jeg spy,snart må jeg dusje,og jeg har en gave til jeg skulle ha begynt på,men trenger virkelig ikke stresse med den,for den jeg skal jeg ha med til Kr.sund neste uke…

Jeg håper jeg får sove i natt,slet litt natt til i dag. Jeg skal opp tidlig,jeg skal på julefrokost,jeg skal være nisse,jeg skal jobbe resten av dagen,jeg skal muligens treffe Anne-Helene i morgen,da er det julegavebytting. Stresse stresse. Men egentlig har jeg det ikke travlet i det hele tatt,jeg bare stresser opp meg selv unødvendig. Nei,jeg får vel bare gå å spy,og komme meg i dusjen mens jeg først er i stressemoduset. Jeg gleder meg til juleferie for å si det sånn…Jeg hater at folk stresser til jul,sjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan ta det med ro,jula kommer jo uansett.

Calm down,just like me.

11 thoughts on “streeeeessa

  1. Stress er ganske ubehagelig. Jeg tenker ofte på at det må jeg unngå. Veldig ofte er det helt unødvendig. Blir så stressa at jeg ikke får utrettet noen ting. Det er dagen for for merkelige kommentarer fra min side. Har sovet 3 timer. Sovnet da jeg la ungene. Er litt rart.

  2. Er det nå man skal si «god jul»?.. Nei, uff.. Stress er ikke noe greit. Håper du får deg den gode natta med søvn som du trenger! Da blir morgendagen fort litt greiere å takle.
    God natt ❤

  3. Det tar mye krefter av å være stresset.. Unødvendige krefter som forsvinner i intet? Har du prøvd avspenningsøvelser? Jeg synes det er veldig godt når jeg gjør det på treningssenteret i gruppetimer. Men, det tar tid å lære seg til å slappe av og tenke på nærmest ingenting.

Legg igjen en kommentar

