Bulimisk herjing

Denne dagen har vært helt feil fra jeg satte mine ben utenfor sengekanten i dag. Jeg har sovet dårlig,jeg er dausliten,humøret er på nedre sjikt. Alt er feil. Dagen er feil. Jeg er lei dagene.Bulimien. Behandlingen.Tankene.Alt. Bulimien har herjet og stormet noe jævlig i det siste,og siden fredag har det vært kriminelt. Store mengder mat,og en uro og et sug som ikke dempes uansett mengde. Det går inn og ut,inn med mer,ut igjen,and so on. Jeg klarer faen ikke stoppe. Jeg skal ikke ramse opp alt jeg har spist,det har ingen hensikt,og det er heller ikke poenget,men det har i grunnen vært mer enn nok. Mer enn nok,og likevel sier det ikke stopp. Jeg er sliten.

 

Jeg hadde time hos behandleren min igjen i dag,og timen var i grunnen helt ok den. Fikk ei notatbok med han,så nå skal jeg begynne å skrive litt til hver time. Skrive opp tanker og følelser som dukker opp i gitte situasjoner. Så skal vi vurdere,reflektere og snakke opp og ned i mente det jeg skriver. Helt greit.Men akkurat i dag er dagen helt feil,så det blir hvertfall ikke å skrive noe i dag. Det er uansett 1 1/2 uke til neste time,så jeg har god tid til å få gjort dette her på. Det handler om å klare å kjenne på,og akseptere,og tanker og følelser som dukker opp. Jeg har jo gjort en del av dette siden sist også,og jeg prøver å ha sånne stunder i løpet av dagene der jeg prøver å gjøre ting jeg liker,og klare å fokusere på det jeg holder på med,og prøve å holde fokuset mitt på det selv om mat-tanker kommer. Jeg skal ikke skyve vekk de tankene,men akseptere dem som tanker,for så å få fokuset over på det jeg holder på med igjen,og ikke gi etter for suget og de tankene som kommer mens jeg har denne stunden jeg har satt av til å gjøre noe fornuftig for meg selv. Noe jeg liker å gjøre,uten at bulimien skal få all oppmerksomheten.

Oppgave oppsettet ser da sånn ut:

 

 

I kalenderen i dag fikk jeg en sjokoladebit med en nisse på. Det var feil det og.WTF liksom,en nisse nå?? Burde ikke han vente med å komme til julaften liksom????? Djeeez.