Julestrømpe

Fy faen assa,er det noe jeg ikke liker,så er det å bli vekt på søndagsmorgenen av den fordømte kirkeklokka som dundrer et stykke nedi heia her. Det er aldri fred å få. Først så begynner den å hamre løs i 10 tiden (!!!!!) og holder et svare leven,så er det en liten pause før den hakker løs igjen,så enda en gang. Dette her er snakk om liten sånn småkirke som rett og slett ser ut som et hus. Hva er greia med å vekke halve Molde hver søndag?? Jeg må seriøst sove med «sov i ro» i ørene,men vurderer nå å gå til anskaffelse av hørselvern! Hva med å ta litt hensyn??? Hallo i luken,på søndag liker jeg å sove,ikke være nødt til å ligge våken fra kl.10!! Ble liggende å lese litt bok før jeg planta beina utenfor senga og kom meg inn i fillene. Så når jeg først var oppe da,så tenkte jeg at jeg kunne pelle meg ut i det fine været og gå meg en tur og ta noen bilder. Så da gjorde jeg det.

Det har kommet litt snø i natt,så nå er det ikke så glatt at man må koble på full konsentrasjon når man skal bevege seg framover.

Men det er nå fortsatt ganske så befryst mange plasser enda da…

Noe av isen prøver fortvilt å smelte litt…

 

Litt solskinn har vi hatt i dag også. Og det var vel egentlig den eneste grunnen til at jeg kom meg ut døra….

Jeg må si jeg er jævlig overraska over husvertene.Jeg mener,det har labbet ned masse snø her,og han har pokker meg ikke vært ute med snøfreseren sin ennå!! Hva skjer???? Hærregud,her snakker vi om en mann som drar fram snøfresen bare det har kommet 2 cm snø. Sist vinter kunne han bruke fresen hvertfall 3 ganger om dagen. Jeg lurer på om han har blitt sjuk eller noe. Kanskje jeg burde gjøre han oppmerksom på at det er snø ute? Jeg måker hvertfall ikke noe snø.det er helt sikkert.Det gjorde jeg en gang i fjor. Det får holde.

Nei,bulimien lurer på når jeg skal begynne kveldens siste omgang her,så ja..runde nr.3 for dagen…Denne helga her har vært sjukt bulimisk….så ja..

I dag fikk jeg julestrømpe i kalenderen min 😀

Altså,det var bilde av en julestrømpe på sjokoladebiten min. Fikk ikke en så stor strømpe inni kalenderen da vettu.Er ikke plass til det skjønner du. Og ikke er det noen som har fyllt opp den lille jeg har på bildet her heller,måtte legge i en klementin selv…ikke mye morsomt akkurat. Blir liksom ikke overrasket på den måten da…

Jaja,god jul liksom.

edit: har visst psyk.time i morgen. Tenkte det var viktig å slenge det med her,kan jo hende noen synes det var en evighet siden sist jeg var der,og det var det jo forsåvidt,hvertfall 1 1/2 uke.

10 thoughts on “Julestrømpe

  1. Kirkeklokkene ringer utenfor her også om søndagene. Dårlig gjort er det!
    Skal vi lage en underskriftskampanje mot kirkeklokker tidlig om søndagene?

  2. Jeg er G L A D for at jeg ikke bor i nærheten av en kirke – selv om jeg normalt sett er oppe senest ved 10 tida, men alikvel, kirkeklokker lager en F Æ L lyd!

    Fine bilder! 😀
    Bra du delte litt med den søte elgen så den ikke følte seg så ensom mer! 🙂

  3. Gratulerer med julestrømpen 🙂 Morsomt å ha slik kalender, har det selv 🙂 Kjempefine bilder du har av vinteren også, likte de veldig godt. Og, er HELT enig med at kirkeklokker på morgenen er veldig kjedelig, bor selv rett ved kirka. Ha en fin kveld, el natt ? 🙂

    • Altså,jeg har bare en julesjokoladekalender…men i dag var det en julestrømpe på sjokoladebiten,haha. Julestrømpa hadde jeg nok fra før av 😉
      Eeh..blir nok natt ja,haha. God natt til deg søte 🙂

  4. haha, beklager så mye.. missforstod litt jeg da! Jaja, slik er det – er jo sent 🙂 hehe, god natt til deg også da, håper du ikke liker de svartbrente mandlene 🙂

Legg igjen en kommentar

