Frosty days

Veltet kroppen ut av senga nesten før klokka ringte gry-tidlig,gikk i halvsøvne bort til badet,pissa min daglige morradose,pakka meg inn i 3 lag klær,bøtta innpå morramedsa,på med sko,jakke,skjer og lue. Plugge musikken i ørene og labbe seg i vei,tidlig en frostmorgen. Kom hele 10 min. før jeg begynte på jobb. Trodde jeg. Hadde tatt feil av vaktene,så jeg kom hele 3 kvarter før jeg egentlig skulle starte. Jeg kunne ha mosa meg selv i veggen i ren frustrasjon. I det jeg kom på jobb så kunne jeg egentlig ha velta meg ut av senga. Jeg gjør ikke den tabben igjen i morgentidlig. For å si det sånn.

For å komme inn der hvor jeg jobber,så må jeg gå gjennom en liten sti. Her er jeg da altså på den stien. Og her…

Ja,akkurat her,hvor jeg står…

Her vettu,observerte en kollega av meg 3 elger sist vinter…Man kan si at jeg har øyne i nakken også når jeg nå går på denne stien,og går sabla fort,sånn for å unngå å bli omringet av elg og mokka rett ned,bare noen meter ifra døra inn til jobb. Synes ikke det hadde tatt seg helt ut. «Nei du skjønner,jeg kommer meg dessverre ikke inn på jobb til jeg skal i dag,kanskje ikke i det hele tatt,selv om jeg er et halv minutt unna,fordi,jo nå skal du høre,jeg har blitt mørbanka av elg…» Virker litt suspekt..så satser på å unngå å bli uvenner med noen elger. (Jeg digger jo elger,men tror ikke de skjønner det om jeg begynner å veive med armer og ben,og setter opp peace tegnet aldri så mye…) Jeg kom velberga fram i dag også.

Vel hjemme etter jobb så var det å fyre opp varm sjokolade,tenne telys og gjøre klar iskald pepsi max,for da var det duket for besøk med en av de aller beste. Anne-Helene & Laila tid. Skravling som bare jenter kan,varm sjokkokos,og film.» A nightmare before x-mas.» Herlig herlig (men man kan jo lure på hva som foregår oppi hodet på Tim Burton da han laget den filmen…røyka han opium?)

Oooh hoooy,jeg fant en uåpnet liten maoam karamellom i godstolen i dag. A runaway caramel. A naughty little devil.

Siden det ble julebilde i gårsdagen innlegg,så droppa jeg å legge ut bilde av hva som befant seg bak luke nr.1 i kalenderen ,så da blir det dobbelt opp i dag gitt. Jeg følger min tradisjon tro,og har gått til innkjøp av en sjokoladekalender. Woot woot. Bak luke nr.1  fant jeg følgende: en sjoladebit av et lys.

I luke nr. 2: Hold dere fast…et fly!!!!! OMG! Wooohooohoooo. *Dancing the happy dance*  Nå er jeg spent på morgendagens luke. (som teknisk sett er i dag,siden midnatt er pasert,men som likevel ikke er i morgen,fordi jeg har ikke sovet ennå)

Og siden jeg fortsatt er på 2.desember: Gratulerer så masse med dagen Sven! Og siden vi teknisk sett er inn i 3.desember:

GRATULERER SÅ MASSE MED 30 ÅRS DAGEN KJÆRE JANNE!! (Lillesøstra mi) HÅPER DU FÅR EN FANTASTISK FIN DAG!!

Gawd,der trodde jeg at en ny karamell var på rømmen,men jeg hadde visst spist den…*phew*

Jeg har en «jeg føler meg feit» dag…just great.

4 thoughts on “Frosty days

  1. Jeg vet om en dame som kom for sent til jobb fordi det stod en hest i veien. Så jeg tror elg på stien er gyldig unnskyldning! Men jeg tror ikke jeg hadde vært noe særlig høy i hatten om jeg traff på en! :s

Legg igjen en kommentar

