Biizziii night

Kom meg til og fra jobb uten å fly på trynet. Jeg kom på jobb 2 min. jeg skulle begynne. Jeg kom meg til og fra jobb uten å bli bakholdsangrepet av elg. Ikke så jeg reven raske over isen heller. Jeg var så fordømt sliten da jeg kom hjem at jeg trodde jeg skulle revne. Det prikka i bena,nakken i helspenn og da jeg kom ut derifra så var den eneste lyden jeg hørte et høyt og skingrende meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep (eller øresus om du vil,du veit,sånn etter at du har stått med ørene klistra oppi høyttalere  på størrelser med Oslo Plaza,og bassen har vært på bånn gass. Når du da kommer ut i stillhet…ohlord..) Men jeg plugga jo inn musikk i ørene da,så den meeepingen varte ikke så lenge.

Vel hjemme så var det å fyre opp brødristeren så mange ganger at en eim av røyk stod rundt meg som en jævla tåkebank. Jeg har blitt helt vill i nickersen etter ristet brød med smør og salt på. (Og jeg hart liksom ikke spist smør frivillig siden ungdomskolen…) Det går glatt med et brød om dagen. Men i dag har jeg kun spist et halv et,og jeg har sykt lyst på mer. Men det får bli i morgen. Om ikke så altforaltfor lenge (når jeg er ferdig med bp’n med andre ord…) så skal jeg stavre meg nedover mot byen til min kjære Anne-Helene. Litt små suping,og film. That will be goody good for sure.

Husvertene har invitert kollegaer hjem på mat og drikke i kveld,og nå er det i gang hører jeg,så det passer meg utmerket at jeg skal ned til Anne-Helene i kveld. Så jeg får vel bare henge meg over dasskåla og bli ferdig,finne fram noen filler og komme meg avgårde. (Det er et helvetes leven her,aner ikke hva som skjer…djeez…enten så borrer de oppe her,eller så kommer det snart inn et fly her) Jodasann..

Kalenderluke nr.3 inneholdt en sjokoladebit med….»trommelvirvel»…SNØMANN på!!!!! «Weeeee,klapperihendenevisyngerogviler»

Nei…off I go being beezziiii biiizzyyy

 

(Bildet er hentet herifra learnsomethingeveryday)

13 thoughts on “Biizziii night

  1. Nå har jeg ordnet meg bloglovin 🙂 det var jo helt strålende, har jo ikke tenkt så langt før! så tusen takk! Håper du fikk sovet godt i natt og at du får en fin lørdag 🙂

Legg igjen en kommentar

