Stupings…

I går ble det en impulsfyllekule på meg gitt. Oh hooy sier jeg bare. Det er lenge lenge siden jeg har vært så full tror jeg…Annicen hadde da altså bestemt seg for å ha lyst til å komme til Molde i går for å gå ut på byen. Hun meldte og lurte på om jeg ville bl imed ut sånn etter at ølsalget i butikkene var stengt da liksom,så jeg hadde jo ikke noe alkohol i huset..Hun hadde drikke sa hun,så uno problemo…I mellomtiden drakk jeg litago..

Hun kom lovlig sent, (med tanke på å begynne å drikke litt før man beveger rockerumpa mot byen) men det er jo det hun er kjent for,så forventa vel egentlig ikke at hun skulle komme før heller…sånn egentlig. Men hun kom da,og hun bragte med seg både hvitvin og øl,og ikke minst seg selv,så da var jeg veldig fornøyd. Det er altfor lenge siden vi har vært ute sammen. Skravla gikk og drikke bøttet ned, før jeg fikk kommandert en taxi opp hit. En hyggelig ung mann,som sa at det bare var å plinge på når vi skulle hjem igjen også. Sånt liker vi.

Vrikka hofter og rumpe sammen med en haug julebord lystige mennesker. Følte vi var litt annereledes enn de andre i går,der de vandret rundt i finstasen,så går Annicen i svære ogga bogga sko,og jeg med lue på hodet. Og dongerikledd var vi begge så klart. Men,det betydde jo bare at folk la merke til oss,og det er ikke en dårlig ting. Jeg fikk f.eks påspandert to halv litere i baren. En av en kjekk ung mann (uten skumle intensjoner,for to sekunder etter at jeg fikk pilsen,så stod han og flørta med ei bærte. Heeelt greit,så slapp jeg å plages) og en til halvliter av ei hyggelig dame,som mente at jeg skulle nyte kvelden og ha det så kjekt som jeg bare kunne.«Lev livet i kveld» sa hun. Snille dama. Hun fikk et kyss på kinnet.

Vi dansa ivrig til alle standard sangene man kan vente seg på en uteplass for godt voksne folk. «Its raining man,halleluuuujaaah»  «Sommartider hey heey..» «Have you ever seen the raiiin??» Ohhoyy…Man skal si at sortementet utvider seg med årene ja…næt! Jeg kan bli litt sånn hyper i fylla,og da blir jeg litt sånn «heeeeeeyyy,klemme,skravle,klemme,skravle,skravle»,noe både treneren min og en kollega fikk erfare..Alkoholen og jeg samkjørte egentlig ganske bra,for da det stengte så var jeg møkkafull. Sånn typ står og henger med hodet,orker nesten ikke prate eller bevege meg. Anyway,taximannen kom hvertfall,og jeg tror det var et par til som tok taxi sammen med oss. Aner ikke hvem som betalte,det var hvertfall ikke meg. Tvang Annicen til å gå av på samme plass som paret skulle av,en gate nedenfor der jeg bor,for jeg trengte litt frisk luft. Hun var krykken min opp den lille turen. Hadde sikkert ikke klart å stable meg på disse fulle beina alene. Da vi kom hjem så var det vare å sparke av seg sko og vrenge av seg jakka,og legge seg på gulvet på gangen. Der skulle jeg ligge,orka ikke gå 5-6 skritt til for å komme bort i senga. Det er standard av meg å gjøre. Sove på gulvet liksom,myyye bedre enn ei god myk seng. Rart jeg ikke la meg på badegulvet,det er der jeg pleier å ligge etter ei fyllekule. For der er det varmt å ligge. Jajaja..skulle vel være litt vågal og prøve noe nytt i natt da sikkert…

Snille Annicen henta dyna til meg,og der på gulvet sovna jeg. Våkna tidlig på morgene,fullt påkledd,og med en blåflekk på hofta…great. Hodeskallebank,og trøtt som bare juling. Annicen lå henslengt på sofaen,hadde mekket seg grandis og brus,og hadde kikka på film hun,mens jeg sov på gangen. Jaja…Jeg grafsa til meg en kald grandisrestebit…fikk halsbrann..pakka meg inn i dyna og krøp oppi stolen,og glana på episode etter episode av «Frasier» Vraltet inn til senga etter en liten stund,og fikk faktisk sove litt..men ikke nok…Vært litt redusert i dag for å si det sånn…

Men jeg har jaggu meg fått ommøblert litt i dag da. Ikke akkurat noe jeg vanligvis gjør i fyllesjuk tilstand. Laget meg mat gjorde jeg og (og nei din tullebukk,jeg beholdt den ikke da vettu) Etter det så flata jeg bare helt ut på sofaen med pc’n i fanget. Føler meg litt sånn crap

Vurderer på om jeg skal lage meg noe mer mat…det er litt tiltak kjenner jeg…

Ha dæ vækk ditt spøkels.

8 thoughts on “Stupings…

  1. Hei igjen 🙂
    Har startet spørsmålsrunde i bloggen:)
    nettopp fordi jeg har litt skrivesperre. Vet jeg har hatt det før, men det er alltids noen fler spm å spørre 🙂 håper du vil delta ❤

  2. høres ut som om du hadde det kjekt i går da ja 😀 så bra!!! he he men tømmermennene dagen derpå er jo ikke fullt…så kjekke 😉 men regner med at det var verdt det he he 😉

    *goood klem*

  3. Hehe utrolig hva man bestemmer seg for i fylla 😛 Egentlig ganske utrolig at ALLE klarer å feste bedre enn meg :O menmen 😛 fyllekuler har jeg da hatt.. Men beste av alt er vel de 2 gangene jeg faktisk drakk meg selv under bordet?!? Hehe men festing det var det ikke nei… ¨

    Bra du hadde det artig i hvertfall! 😀 😀 Kan leve lenge på et par gode dager egentlig 😉 😀

Legg igjen en kommentar

