waka waka

Purple it is.

Heh..ja…what to say,what to say…hey hey?

Ikke så mye å si nei…waka waka…lord..

Nei,ny hårfarge måtte til ja…Ser ikke helt bra ut med dette virrvarret her vettu…

 

Og så et elendig webcam bilde som ikke helt får fram farven…men det blir vel nok bilder av håret framover anyway…

Satt barnevakt i noen timer hos husvertene i dag. De har en liten kid på 4 år,og hun satte seg klint inntil meg mens vi kikka på film,og så snur hun seg mot meg og sier:» Vi har det bra trivelig sammen vi Laila» Hahaha. Nais. Litt senere sier hun:» Jeg er så full at krefter at det ikke er plass til mer. Nå har jeg brukt en kreft» Haha. Priceless.

Nå erre  natta,nå gidder jeg ikke bruke flere ord på dere.

17 thoughts on “waka waka

  1. Hærlig kommentar fra det barnet ❤ datteren min på 4 år sto sammen med meg på badet her en dag, jeg kom ut av dusjen….å så sier hun ;

    Mamma, du har så fiiiiine pupper du…..de ligner på AGURKER ❤

    hihi, synes den var så hærlig….hun er litt sånn annerledes unge når det kommer til godterier, når søsteren spiser sjokkolade så spiser hun agurker å tomater hehe hun liker rett å slettt ikke godterier…
    å her om dagen kom det stille fra eldste søster;

    mamma, jeg synes det er utrolig urettferdig at lillesøster kan spise sitt ogdterier hver dag hele uken, til og med på brødskiven….!!! mens jeg bare får på lørdagene…det er skikkelig forskjellsbehandling :o\ ❤

    eeelsker alle de kommentarene de ungene kommer med altså !

  2. For noen nydelige sko! 🙂 Hallo til deg også, Så fin du ble på håret, du kler det veldig godt :-)) Håper det er bra med deg ❤

  3. Kjempe stillige sko! Dem likte jeg, he, he 🙂

    Hadde selv sånn farge på håret før, aom du har nå. Likte det veldig godt i en periode, faktisk en veldig lang en. Hadde det i omtrent to år! Men så ble jeg vel lei og måtte farge det blondt, for så å bli lei av det og la den naturlige fargen komme fram. Ble stress siden jeg sparer håret langt (mye å farge!).

    Jeg ante virkelig ikke at det var internasjonal dag for incest og overgrep i går. Jeg er vel en person som kanskje burde vite det. Ja, ja… Hehe, bra du opplyser meg gjennom bloggen din!

    Ønsker deg alt godt, jeg gir nå en hilsen fra meg her sånn inne i mellom!

    Klem, Vikkan.

  4. Hehehe… herlige bilder. og ikke minst en herlig rødfarge på håret etter den der fargingen. Vi la også ut en hårfargingsgreie en gang i fjor, der vi ikke bar farget det lille vi har av hår på knotten, men også barten. Kommer tilbake til deg med URL. Ha en ellers fortsatt fin aften… 🙂

  5. Dette var et innlegg «blott til lyst». Jeg har etterpå gått og flirt flere ganger av de morsomme barnehistoriene til deg og Lillevinkel.
    Kanskje flere skulle gå sammen og lage en blogg med morsomme barnehistorier og andre artige ting? Hvis alle la linker inn til den,kunne den få mye besøk.

    Den kunne f.eks. ha reklame for barneklær,og inntektene av reklamen kunne sendes til Blålys.

Legg igjen en kommentar

