Internasjonal dag mot incest og seksuelle overgrep

I dag er den Internasjonale dagen mot incest og seksuelle overgrep,den markeres over hele verden. I Norge arrangeres det ulike arrangement for å vise støtte til seksuelt misbrukte og de som blir berørt av det. Og dagen i dag setter også søkelys på seksuelt misbruk. Med andre ord,en veldig viktig dag!

Tenn lys,og vis støtte,til utsatte og pårørende.

Incest og seksueller overgrep skal tales ihjel,ikke ties ihjel.

 

I kveld tenner jeg lys for alle mine venner. Mine «in real life» venner, mine bloggvenner og mine andre nettvenner. Dere er i tankene mine ❤

8 thoughts on “Internasjonal dag mot incest og seksuelle overgrep

  1. Fanntastisk ❤ så godt å lese innlegget ditt :o)
    Jeg startet et arrangemang på fb, sånn tenn et lys arr. Til i dag akkurat nå er det 876 deltagere ❤ fantastisk altså hehe.
    lørdagsklem til deg

Legg igjen en kommentar

