Fatty girl

Vet du hva «feite dager» er? Ikke? Ok,la meg fortelle deg hva det er. Det er dager hvor du føler deg feit,selv om det ikke er grunn til det.Selv om du ser akkurat likedan ut i dag som i går,men i går følte du deg ikke feit (vel,en med en sf føler seg alltid feit da,men du skjønner tegninga? Bra)

 

Men føler meg sånn:

(Altså,i dag hverken ser eller føler jeg noen forskjell)

Og da blir jeg sur og gretten. Alt er bare «gaaaaaaaaawd damn it. Fuck you world.» Føles som jeg har spist som en gris(En rett i koppen,2 knekkebrød og 5 spiseskjeer youghurt + drukket 2 kopper varm sjokolade (as usual..) ) Jeg har ikke hatt noen bp da..(ennå) så det er da noe…

Jeg fikk faen meg ikke sovet mer enn 3 1/2 time i natt heller,så jeg måtte ta 2 stilnoct for i det hele tatt å få litt blund på øyet før jeg skulle opp på jobb. Trenger jeg si at jeg var frustrert? Jeg kom meg utrolig nok opp i morges da,selv om jeg aller helst bare ville dra dyna over hodet og gå tilbake i drømmeland. Jeg ble jo faen meg ikke ferdig med drømmen jeg hadde engang. Pakket på meg et lass med klær (2 lag faktisk) for jeg har en tendens til å fryse rett ihjæl så tidlig på dagen (natta,kl. var jo 8!!) Og selvsagt hadde det jo fryst på ute da,så det var jo en balansekunst bare å komme seg oppover ( en 1/2 times gange oppover….) Utrolig nok skle jeg ikke over ende og brakk lårhalsen. Overlevde faktisk på hjemveien også,men det var takket være sola som hadde tint opp litt av isen.

Og nå finner jeg pokker meg ikke noen bilder jeg har lagt over fra tlf til pc’n. Hvor godt skal de gjemme seg liksom?? Jeg har leita overalt hvor jeg tror de kan ligge,men neida,de ligger ikke der nei. Så nå er spørre-om-hjelp over en msn samtale her,venter i spenning på svar liksom…

Meeen,dagen har jo faktisk noen positive høydepunkter sånn alt i alt også da,sånn for ikke bare fokusere på det negative mener jeg…så la meg oppsummere:

  • Jeg kikka på at noen tente et bål (Og siden jeg er røykvender,så kom all røyken og angrep meg så klart,nå stinker jakka mi bål..greatness)
  • Tærne var de eneste som fikk æren av å fryse i dag. (vondt!!)
  • Jeg har sett ei kråke i et tre. (Gud bedre..)
  • Jeg har ikke brukt penger i dag. (har ikke penger å bruke…)
  • Jeg har ikke spist Troika (akkurat som at det er noe å rope hurra for..)
  • Jeg fikk ingen regninger i posten. (men heller ingen koslige brev..)
  • Jeg unngikk å brekke lårhalsen. (da hadde jeg blitt enda mer sur)
  • Jeg har trasket 13411 registrerte skritt. (kunne godt ha vært flere..)
  • Jeg har 6 1/2 flasker pepsi max i kjøleskapet ( 1 1/2 litere) ( det er vel omtrent det hele..)
  • Jeg har tent telys (men jeg er tom for vanlige talgelys..)

(+ noen kubelys om du skal være så pirkete)

Og til så vil jeg gi kred. til meg selv fordi jeg var så smart å snu duken som jeg for noen dager siden sølte varm sjokko på (les om det her),for nå er det jo ingen som ser det (må jo brukes på begge sider,sparer jo vaskemiddel på den måten..),dette er da tatt fra undersiden bordet mitt (daah..)

(Der ligger også den gamle treige teite pc’n og sturer)

Men jeg føler meg fortsatt feit,og jeg har ennå ikke fått noe svar fra den msn samtalen…

15 thoughts on “Fatty girl

  1. Hvordan fjerne stearin fra tekstiler:
    1. Legg flere lag med dopapir eller tørkepapir over stearinflekken
    2. Stryk flere ganger over med strykejern
    3. Vask tekstilen
    4. Borte!

    Funker 100 %!
    MEN om du skal fjerne stearin fra stoffer som ikke er naturlige, pass på å ikke la strykejernet treffe stoffet, da det kan smelte.

  2. kjenner GODT de dagene ja.
    ødelegger alt en prøver å bbygge opp :/

    håper den er over nå og ferdig for denne gang.
    *drepe og grave ned*
    og håpe det er lenge igjen til det spøkelset kommer tilbake!

    masse masse gla i du ❤

  3. *styrkeklemmer* håper du en dag greier å se virkeligheten i speilet,du er langt i fra tykk,heller det motsatte lille venn, men dessverre så kan sf være en tricky bastard og forvrenge alt!
    stå på laila du er ei knakande flott jente 🙂

    *klemmer*

  4. Jeg har også en feit dag i dag. Derfor har jeg vært på trening, og spist salat til middag. For å veie opp for all den andre møkka jeg har stappet i meg iløpet av dagen. Hurra liksom… 😛

    Satser på at morgendagen blir bedre 🙂

    *klemme flat* ❤

  5. I hate those days.. Jeg føler meg alltid feit, men feitedagene da føler jeg meg dødens overvektig!!!

    Håper du får en bedre dag i morgen!
    Og at du får en god natts søvn!

    Forrest smart det med duken 😀 Og jeg dør litt av at du har tatt bilde av den fra undersiden av bordet 😛 Hihi

    You rock Laila ❤

  6. Vel nå har jeg prestert å glemme om jeg svarte kommentaren din eller ei jeg :O :S Så svarer jeg igjen just in case 😛 Hihi så takk for lykkeønskninger på jobbsøkinga 🙂 Tror faktisk det gikk tålelig greit på noen av de, så da gjenstår det bare å se 😀

    Flink som slutta på dagen med røyklinga ja! Det er vel en ting jeg ikke klarte faktisk:P Hadde en bom men den er lenge siden den også nå ^^ Så nå har jeg slutta for godt.. Håper da inderlig det 😀 Enn så lenge så har jeg i hvertfall en herlig motivasjon! 😀 😀

    Alle har vel skikkelige crappy dager, for min del er feitedagene som i form av at absolutt alt med meg er verdigløst og unittyg og stygg.. Ja rett og slett ubrukelig… Men heldigvis for min sindel har jeg vel ikke hatt en eneste en (ikke ordentlig i hvertfall) siden i sommer 😀 😀 DET er digg det!

    Håper dagen din blir bedre i morgen 🙂 😉

  7. Sv: Så hyggelig at du kom innom for å si hei! 🙂 jeg kan sende dem videre til deg om jeg får noen!

    Du skriver så morsomt, selv om du egentlig forteller om en kjip dag. Jeg har veldig ofte slike feitdager, og det er fryktelig ubehagelig!

  8. Jeg er veldig enig med Sandra. Du skriver morsomt om en vanskelig dag. Om det er noen trøst så har jeg alltid feitedager fordi jeg er litt feit. Litt dumt at det aldri går andre veien, så jeg kunne skrive om mine tynnedager.

  9. Jeg har prøvd å finne ut hva forkortelsen «bp» står for, men klarer ikke å finne det. Regner med sf står for spiseforstyrrelse(r), men hva står bp for?

  10. Sv: Ja krysser fingrene selv jeg for at jeg slipper unna med en litt annerledes sjef.. I allefall slipper unna klåinga og klenginga 😛 🙂 Men uansett hva så kommer jeg til å trives bedre i min nye jobb rett og slett fordi jeg har muligheten til å bli mer sosial når jeg flytter! Jobbe dag, møte folk (om jeg vil) ikke sitte hjemme fordi jeg ikke har overskudd til noe annet 😛

    Jeg håper også jeg får den jobben! Men tror ikke eller forventer det.. Men håper det gjør jeg plenty! 😀 Hadde vært kult å få en jobb jeg kunne trives i.. Og litt mer sosialt nettverk 🙂 Men ny jobb og flytte til Trondheim holder mer enn nok i hvertfall i begynnelsen… Bare det er noe nytt! 😀 😀

Legg igjen en kommentar

