All the small things…

you can do when you are sick as hell.  Jeg liker å tro at jeg er er nesten dausjuk hver gang jeg er syk,men det kan jo selvsagt være fordi jeg er motstander av å være sjuk,og når jeg først blir det så føles det som tusen volt gjennom kroppen av sjokk fordi jeg ble sjuk,og ikke helt skjønner hva som skjer. «syk?» «WTF is that?? Er det noe smuffins skumle greier jeg bør være redd for? Kan jeg av dette du kaller for forkjølelse eller influensa?? wæææ!» Men jaggu om jeg har daua så langt,så da regner jeg med at jeg overlever,og at jeg da heller kanskje ikke er dausjuk likevel.

Formen er stigende,stemmen har gått fra nesten-fraværende med kun noen lyder som kan ligne en bjørn i parrings akten,til å høres ut som ei forskremt kråke i et ørne rede. Jeg kan hvertfall snakke,gjøre meg forstått uten å veive og kave med armen og ben. Litt slapp i skrotten,men klarer å komme meg på beina,reise meg opp fra sofaen bort til kjøleskapet for å hente med ei iskald flaske pepsi max. Snille-eks’n som er så elskverdig kom og plukka meg opp og kjørte meg ned på butikken så jeg fkk handlet litt. IcaMaxi med 10 kr. tilbud = holy heaven for a bulimic. I say no more. Straka vegen hjem og kjøre i gang en runde med kyllinglår og påmmfri,som forøvrig dynkes ihjæl med litt eddik,majones,kettkupp,sennep,salt og påmmfri krydder. Dævver av ekstase. (I kr.sund er det vanlig å ha litt eddik på påmmfri,og det smaker himmelsk,just try) Ellers stod det rundstykker,makrell i tomat,doodles,smil x 2,troika,løkringer (pottis greier fra maarud som jeg trodde skulle være skikkelig god,men det var de ikke) og skumnisser på menyen. Yummy for my tummy.

Jessda,what else to do when sick as hell? Jo,jeg har tent telys i fleng (kan kanskje minne litt om en sånn plass man ofrer unge jomfruer på) sånn for å holde det litt varm og koslig her. Ja,det er vel det jeg har gjort i dag. Jeg tenkte å mekke meg litt varm sjokolade tidligere i dag,i den tro at jeg hadde litt melk,men der var det kun en liten skvett da,så tenkte jeg at «jaja,det holder kanskje til en kopp da i det minste» men neida,en halv kopp melk var det jeg hadde gitt. Da utgikk sjokko mekking i dag,for når jeg hadde handla inn melk,neida gadd jeg ikke ordne meg.

Nei,jeg kjeder meg nesten rent til døde når jeg er syk (da er jeg kanskje dausjuk likevel da?) så nå har kroppen bare med å samle krefter for å mobilisere seg til hverdagen igjen synes jeg. Jo,jeg ringte forresten ned til psyk.poliklinikken da,for å få de i resepsjonen til å minne på psyk. min om at jeg hadde sendt en mail ang. å kanskje få en time til uka igjen siden jeg måtte avlyse i går pga stemmen som hadde tatt ferie. (Jeg sendte da altså en mailen til han i går) men har jeg fått svar? Nah. Han bør sende svar i morgen da,det er jo tross alt helg strax. Jeg kan jo alltids leve i håpet.

 

WTF??

7 thoughts on “All the small things…

  1. Fremdeles god bedring ❤
    Håper du snart går fra kråke til den gullstrupen du egentlig er 😛 Fnis 😀

    Glad i deg jeg 🙂
    *klemme*

  2. Eddik på pommes frites? Hmmm… høres nesten litt skummelt ut, men må prøves nå!

    God bedring. Det går forhåpentligvis snart over 🙂

  3. Huff… Håper du kommer deg snart.
    Å være sjuk er virkelig noe av det mest kjedelige i hele verden, er motstander av det selv og presser meg som regel til å dra på universitetet osv. så lenge jeg klarer å gå. Men, er jo ikke alltid det funker heller, og er vel ikke så bra med tanke på å bli frisk fort igjen heller.

    God bedring igjen!

    *sender bli-frisk-klem*

Legg igjen en kommentar

