Plaskregndagen

Det er faenhakke meg ikke måte på hvor heftig det skal regne her om dagen. Selv om jeg er innpakka som en annen gærning,med hetta på regnjakken langt nedi trynet,så er det pokker meg ikke mulig å ikke bli klissavåt. En dråpe på nesetippen,3 i hver øyevipp,og 2 kommer strømmende over øyenbrynene og lander med et splætt på leppa. Jeg vil ikke ha dem på leppa. Jeg vil ikke bli søkkavåt. Jeg liker ikke å bli klissavåt,men det er faen ikke til å unngå når det regner vannrett. Og når vindkastene kommer i tillegg da,så aner du ikke hvor i trynet du får neste klask. I dag måtte jeg slepe fram vinterjakka også,det er jo helt sykt hvor kaldt og surt det er om dagen. Jeg liker ikke sånne høstværsdager så lenge jeg må bevege meg utendørs. Jeg vil vasse i løvet,i tørt løv,ikke vått og sleipt. Jeg vil ha sol på hodet,og jeg vil gå i varme høstklær uten at det skal hølje ned. Pissværet kan holde seg ute når jeg er inne. Det trenger strengt tatt ikke komme når jeg må sette foten utenfor døra. Er det så jævla mye å be om eller?

Humøret er hvertfall bedre i dag,litt mye mindre sliten enn i går. Jeg fikk sove gjennom hele natten,avbrutt med kun ett dobesøk. Ikke det at jeg var mindre trøtt da jeg våknet i dag,men likevel. Bulimien forfulgte meg i natt også,som den ofte gjør i drømmene mine. Jeg kom til et helvetes svært kjøpesenter? Man måtte ned gjennom en tunellgreie for å komme inn,og det var sinnsykt stort der. Alt var en stor butikk hvor de hadde absolutt alt. De var leiligheter der også,og hotellrom man kun leie. Jeg kom like før stengetid,og oppdaget at jeg hadde glemt lommeboka mi. Hun som jobba der sa at hun skulle holde litt lengre åpent for innslipp av folk,så jeg kunne bare løpe og hente lommeboka mi. Da jeg kom tilbake der,så var det masse kunder der inne,så skjønte ikke helt dette med at de liksom skulle stenge for kvelden. Anyway,gikk til store innkjøp av bp mat (bp-mat= alt fra mat til godis,snacks osv)  Jeg hadde tydeligvis plutselig et hotellrom hvor jeg bodde på ,og jeg hadde tidenes bp der. Mens jeg ligger bøyd over doskåla og stikker fingrene i halsen og spyr og spyr,om igjen og om igjen (og jeg følte at det aldri tømte seg,så jeg fortsatte og fortsatte å brekke meg) så befant det seg plutselig folk der rundt meg. Foreldrene mine,og den ene fadderen min,som plutselig var psykolog…De pratet om meg,med meg,om situasjonen og det hele,mens jeg lå der og kasta opp. Jeg klarte ikke å fokusere på samtalen de hadde,for fokuset mitt var kun på å få opp igjen alt jeg hadde spist. Jeg var helt utmattet og ut av meg,og hele doskåla var full av spy. I neste øyeblikk ligger jeg på gulvet,skamfull fordi psykologen/fadderen min hadde sett doskåla på det verste. Jeg gråt,jeg var i min egen sf verden. Og han sier:» Går det greit for deg at vi snakker om dette nå?» Jeg nikker. Jeg gikk ut i butikken igjen,vandret opp og ned mellom hyllene,mens alt jeg kunne tenke meg var tilgjengelig. Jeg hadde lyst på alt. Men folk gikk rundt og passet på meg,så jeg ikke gikk amokk. Jeg kjøpte meg et sett med manualer istedenfor. Kunne jeg ikke spise og spy,så skulle jeg hvertfall trene. Ingen så meg,og jeg betalte og gikk mot rommet mitt,som plutselig hadde forvandlet seg til et hus. Jeg var på vei inn døra,da jeg oppdaget at det fortsatt var folk der inne,psykologen/fadderen min. Jeg ble så jævlig overrasket,og desperat. Jeg kastet meg rundt,og fikk en jente bak kassa på en butikk bak meg til å gjemme dem under disken så jeg kunne hente dem senere….Desperat…Det er alt jeg husker…men jeg husker hvertfall dette veldig godt i dag…

Jaujau. Aldri fri å få. Har nylig hatt en liten bp,men jeg craver igjen nå..lyst på salt og søtt…Men ja..det hølje regner ute,og det frister ikke bevege seg ute heller. Så da blir det varm sjokolade,ullpledd,telys og litt fotografering fordi jeg er litt hyper kjenner jeg…

 

Og takkskaldufaenmegha for at tv3 sender den jævla nidar’s favoritter reklamen,nå fikk jeg lyst på troika…

8 thoughts on “Plaskregndagen

  1. skikkelig DUSTE VÆR!!!!! jeg er suuuuur 😛
    hørtes ut som en stressende drøm du hadde i natt :S

    nei du får kose deg med varm sjokolade, mens jeg må ta til takke med pulver kakaoen min som ikke smaker en dritt i forhold til din ❤

    gla i deg

  2. Jeg er glad det ikke regner så mye her som der du bor… ! Jeg hater regn… Værste jeg vet.. Sånne drømmer er rare.. Sånne drømmer som ikke blir borte med en gang.. Følelsen sitter liksom i lenge.. Jeg liker ikke sånne drømmer.. Det er også noe jeg ikke liker, fordi jeg alltid drømmer om sykehus og tvang da.. :/

  3. Det var litt av en drøm du hadde O_o

    Her var det sol i dag, men møkkaværet kommer vel hit også før eller siden. Kaldt nok er det ihvertfall uansett!

    *klemme masse på*

  4. Det gjør intrykk av å lese om hvordan du har det. Heldigvis virker du som en reflektert person. Dumt at man ikke kan få ro i drømmene engang, men det er vel slik at drømming er en bearbeiding av inntrykk.

  5. Ooohh lord for en drøm du har hatt Laila… Hater når bulimien kommer inn i drømmene også, aldri frem å få..

    Har vært strålende sol her idag, jeg skulle gjerne ha sendt den til deg for jeg har ikke særlig glede av den her jeg ligger å er handicappet..

    Puss och kräm

  6. SV: Ja vi er alle forskjellige og alle vår stil 😉 Jeg for min del liker ikke slengbukser på meg, men det er jo noen som kler det, og jeg er sikker på at du ser smashing ut i en slengbukse 😀

  7. Bulimidrømmer er forferdelig slitsomt! Men jeg blir alltid så vanvittig letta når jeg våkner og skjønner at det bare var en drøm.. Men hallo? Er det aldri fred å få da?
    Ellers var det en kjempesøt kopp!:) Pledd og kakao på en regnværsdag er ikke å forakte!
    Håper natten i natt ble bedre. 🙂

Legg igjen en kommentar

