I’m so bored

Dette har mer eller mindre vært en liten begivenhetsdag for å si det mildt. Jeg sov sånn til litt ut på formiddagen,men gadd pokker ikke stå opp,så da ble jeg bare liggende der da og lese i noen timer. Så måtte jeg liksom bare velte meg ut av senga til slutt for å tvinge meg selv i dusjen. Vannet ble liksom aldri helt sånn varmt som jeg liker å ha det,og jeg ble litt irritert da fordi husvertene har gått til anskaffelse av et badekar tilegnet elefanter,og siden dette er helt splitter nytt da,så må de vel prøve det ut tenkte jeg,og da tapper de liksom hele varmtvannstanken..*just great* Det blir bra framover vettu,aldri ha varmt vann til å vaske kopper eller meg selv. Snakka med husverten litt senere,så viste det seg da at elektrikerne som var her i går hadde glemt å sette i kontakten igjen,sånn at vannet ikke fikk sjans til å holde seg varmt. Burde ha kaldkvalt dem hele gjengen. Da jeg kom hjem etter å ha vært en tur i byen i går,så var elektrikerne inn hos meg,og de gikk jo ikke akkurat få turer inn og ut der da.Fra bilen og inn,ut,og inn igjen..for det første slapp de ut all varmen jeg hadde,og for det andre dro de inn all møkka de kunne. Jeg ble pissed da,og spurte om han hadde tenkt å vaske gulvet før de dro. «Er det så møkkete da?» spør han. SE PÅ GULVET DA DIN JÆVLA AMØBE!! Er det mulig???

Så joda..sånn går nå dagan. Tusla meg ned på butikken for å få unna en del pant som stod her og tok opp plass. Sykt som det fylle seg opp når man har et par stykke på besøk som skal drikke noen pils..djeez. Så jadda..hadde meg en aldri så liten potetgull bp tidligere,så det ble ikke noe store greier akkurat,men det er like greit,har ikke vært heelt i sånn toppform heller. Men holder på å ordner meg litt pinnekjøtt nå da,synes det er på høy tid å prøvesmake det nå. Det er litt lenge å vente til jul ennå synes jeg..så en iskald pils og litt pinnekjøtt burde gjøre susen på en ellers så slack lørdagskveld.

Så kan dere bare sitte der og være misunnelig,i dont care.

Dere synes sikkert at dette var helt forferdelig spennende å vite tenker jeg,men jeg sa det jo,en lite begiventhetsdag.Ikke så mye som en edderkopp engang. Pinnekjøttet var godt btw. Hadde glatt kunne spist noen kilo av det nå…

Oh,ellers må jeg jo selvsagt dedikere et avsnitt her til min kjære verdens snilleste ex (atter engang) På torsdag fikk jeg en stor pose smågodt,og en PC!!! i gave av han 😀 Burdag og julegave på forskudd sa han,haha. Djezez kraiztuz. Jeg stod bare å gapte og klarte ikke helt å ta det innover meg før jeg fikk pakka den ut egentlig…Så nå har den gamle gått av med pensjon. Det var vel på tide når 5 av tastene hadde tatt kvelden,og space-tasten også begynte å skrangle. Nå er det som å komme til heaven,alle tastene er lydige og hører etter sin sjef. Gotta love it. Så atter en gang,tusen tusen hjertlig takk Sven,for alt du gjør,og stiller opp med for meg!! Jeg kommer aldri i mitt syndige liv til å få gjengjeldt alt engang.

Jadda,så..ja..nå er det pottis-time gitt (potetgull) så nå ruller jeg bare inn her.

Skål.

3 thoughts on “I’m so bored

  1. haha du skriver så herlig:D «Så måtte jeg liksom bare velte meg ut av senga til slutt for å tvinge meg selv i dusjen» DER kjente jeg meg igjen. Hver dag. Satser på at du har varmtvann i morgen;p og gratulerer med ny pc!!

Legg igjen en kommentar

