Sur.com

I dag har det vært en sånn dag igjen. En dag hvor det ingen ende tar, av irritasjonsmomenter. Sånne dager hvor alt blir feil. Hvertfall nesten. Virker det som. For min del så fikk jeg kun sovet i hele 3 timer i natt. Og skulle selvsagt på tidligvakt. Klokka stod på ringing til kl.07.00,og hvem blir vekt rundt kl.06 tror dere? Oh yes..da hadde brannvarsleren tenkt å leke litt da. Sånn derre piip………piip………….piip…Jeg ble litt irritert da,for jeg gikk jo glipp av 1 times søvn. Til slutt føyk jeg opp og reiv ned hele shiten,og raska ut batteriene. Hjalp det? Ikke et snev engang. Så kunne jeg visst åpne enda en gang,og der lå det pokker meg enda et batteri. Røska ut det også jeg,men ikke faen om den derre varsleren hadde tenkt å bukke under først. Etter å ha trykt på den derre helvetes knappen i tillegg da,så ga den opp og la seg langflat. Men da var jeg jo for pokker lysvåken. Anyway,kom meg opp og avgårde til jobb,og var der helt til arbeidsdagen var over gitt. Så var det tilbake til å stresse som en annen tulling. Hadde 45 min. fra jeg slutta på jobb til apoteket stengte..legen (eller legekontoret hvertfall) hadde fakset over en resept med lamictal,og den måtte jeg hente i dag,for jeg trenger mer meds fra i morgetidlig av. Jeg gikk som jeg skulle hatt satan sjæl pustende oppi nakken. Men jeg måtte jo bare beine på for å rekke apoteket før stengetid. (Kjører ikke bil)

Jeg rakk å komme dit 10 min. før de stengte. Jeg sier at det skal være fakset over en resept fra mitt legekontor. Joda,den var kommet vettu,men legen hadde pokker meg bare skrivd ut en resept på kun en pk da..det har han aldri gjort tidligere,da har jeg fått full resept. Så da må jeg pokker meg bestille enda en ny resept sånn etterhvert,istedenfor da å gitt meg en som varte lengre!!  Og det var nesten så jeg måtte betale for det også,for på det apoteket var ikke frikortet mitt registrert…djeeez. Heldigvis er hun som jobber der bare dødsherlig,så det gikk bra da. Jeg fatter heller ikke hvorfor legen faksa det til det apoteket,istedenfor å sende det til det jeg alltid bruker!!!

Glemte selvsagt igjen hanskene mine på jobb,og det er snakk om at det er snø her,og det begynte å bli kveld,så ja,fingrene frøs sakte men sikkert til istapper liksom. Og da må selvsagt mamma ringe meg,sånn at jeg ikke får stappa en finger nedi lomma engang…gikk og dinglet med en pose i andre hånda så klart…Og samtalen varte sånn omtrent langt over halve veien hjem. Hadde ikke følelser i dem da jeg kom hjem.

Og sånn for å toppe det hele,så nekter tv’n å slå seg på…halleluja…Have mercy on me.

Nå sitter jeg med hodet godt planta nedi en smågodtpose..måtte innom for å kjøpe meg noe å drikke på rimi,det skulle jeg aldri ha gjort. Der var det jaggu tilbud på smågodt gitt…Klarte ikke motstå…

Og nå sitter jeg å vurderer på om jeg skal gidde å steke dn kjøttdeigen jeg har i kjøleskapet,og koke litt ris,eller om jeg skal drite i det..Får vel tenke litt på det..

Tror ikke jeg gidder,jeg er ikke i humør til å mekke noe mat,jeg er sur og lei og sliten. Pc’n begynner å bli et vrak og..knapper som løsner og gud vet whatnot…Har du en pc til overs,som faktisk har knapper som er intakt,ja så bring it on.

A føkkings idiot dag!

men må vel bare ta med et par positive ting også da. Innlegget «Hva spyr jeg vekk» kom på forsiden på vg.no i går (for blogger )  og jeg må bare si at jeg er helt overveldet over all responsen jeg har fått. Flotte kommentarer og støtte. Jeg er helt slått ut. Hadde hele 3800 besøkende i bloggen i går,og over 3500 i dag,helt sinnsykt (og litt skremmende..?)

Tusen takk til alle som har tatt turen innom,og som lagt igjen kommentarer,ikke minst 😀

Og dessuten har jeg spist og beholdt 3 knekkebrød og ei halv skive brød. Hva byr du meg? Jeg er helt rå,mildt sagt.

Edit: jessda,husverten kom nei og kikka på tv’n da,han holdt på å skremme livshiten ut av meg;» det er nok tv’n som har tatt kvelden» Jeg bare;»ja det var bare det som manglet..» men så var det visst en knapp oppå tv’n (ikke av og på knappen) og så trykte han på den da,og vips vaps så var tv’n på gitt…halleluja!

Og så skulle jeg hente fram mer vallergan,og hva finner jeg? Joda,en hel pk med lamictal jeg ikke husket at jeg hadde…Og så sneik selvsagt bikkja til husvertene inn sammen med dem,og klarte å hoppe rett oppi stolen han pleier å ligge i,sånn i en helt hysterisk tilstand,og klarte å ødelegge noe jeg hadde kjøpt og skulle bruke til juleforberedelser. Jeg burde ha kaldkvelt han….

9 thoughts on “Sur.com

  1. Lite populære dager. Men det er oftest de som starter med en ulykke, som fortsetter med fler. De travleste dagene, der plutselig dukker opp enda mer som skal gjøres. osv.. 😛 Shiiit days! De dukker opp innimellom.
    Håper dagen i morgen blir bedre, Natta 🙂

Legg igjen en kommentar

