Høst in my ars

Sånn så det liksom ut på fredag…

(Man kan se fortauet liksom…man kan se asfalt)

Og så er jeg borte da,i 5 dager,og kommer tilbake til Molde,og rekker ikke holde meg innendørs i mer enn noen få timer før jeg glaner ut vinduet (her har vi persiennen nede så ikke folk (les: husvertene) glaner inn når de går forbi (bor i sokkel..) og så ser jeg snø!! Som dekker hele bakken!! Noe inni meg døde…Her snakker vi om at vi hadde en sinnsykt lang vinter sist nå,og våren ble da ganske kort. Så ble det sommer,hvertfall sånn innimellom,og når den da tok kvelden så gledet jeg meg hvertfall til høsten,til alle de flotte farvene naturen gir,til litt kaldere dager hvor jeg kan bruke høstklær igjen,og til stjernehimmel,telys,varm sjokolade (skjønt det drikker jeg jo hele året da men..) og gleden ved å traske rundt i løvet.Men neeeiidaaa,den gleden skal jeg ikke få nei. Det var høst i 1 1/2 mnd. kanskje,så kom jaggu meg vinteren igjen ja du. Hva faen er det som er så spesielt med denne vinteren at den skal komme og rule sånn ca. 3/4 av året da??? Jeg vil ha alle de 4 årstidene,akkurat sånn det skal være!! Gaaawd!!! Jeg vet jo at det ikke er bare her det er sånn da,men det gjør ikke at jeg blir mindre sur av den grunnen,bare så det er sagt liksom. Jeg skulle ønske jeg kunne gå i dvale om vinteren jeg…men den gang ei…

Og selvsagt måtte jeg ut døra i dag også…@{[}€ *sukk*

(Treet vet ikke om det skal le eller gråte….)

Stakars lille fine bladet…ligge der i snøen og fryse…

 

Skjønner godt at bladet heller vil ligge sånn ja…det er hjerteskjærende å se at det må ligge i snøen å fryse…

Hærregud,da jeg kom til Kr.sund på fredag,etter å ha bært rundt i en ren evighet på den steintunge baggen som dingla og slo,så så jeg sånn ut på høyre lår…

Og da jeg kom hjem igjen i går,etter å ha bært på den steintunge baggen i en ny ren evighet,så sånn jeg sånn ut..(på venstre side da så klart…)

 

6 thoughts on “Høst in my ars

  1. Åh herlig med snøøø, herlighet, gleder meg så til å komme hjem til Nord og snø nå!
    Skal de gulerøttene være lilla? Weird…

  2. Lilla gulerøtter! :O
    Jeg har lyst til å smake blå (lilla) potet 😀

    Nammenam!

    Snø er æsjeteit… Og usjekaldt. Gruer meg til snøen kommer til Oslo. Brrrr.

    *klemme masse på*

Legg igjen en kommentar

