En sånn dag…

I dag er en sånn dag hvor jeg ikke helt klarte å bestemme meg for om jeg skulle stå opp eller ikke. En sånn dag hvor jeg faktisk har klart å gjøre noe fornuftig selv om jeg egentlig ikke gadd. Men jeg måtte bare få på en klesvask,og jeg måtte bare henge det opp også. Og jaggu la jeg ikke sammen klær i samme slengen. En sånn dag jeg tenkte «at i dag gidder jeg pokker meg ikke spise noe»,men likevel satte jeg et eple i kjeften like etterpå. En sånn dag hvor jeg holder på å fryse rævshiten av meg,men ikke gidder ha på meg mer klær,jeg pakker heller på meg et par varmere sokker og slenger pleddet rundt skrotten. En sånn dag hvor jeg faktisk gidder å lage meg varm sjokolade. En sånn dag hvor jeg setter meg ned og pusler med bursdagsgaver og en liten overraskelse til ei venninne i England. En sånn dag hvor jeg har lyst å gå ned på butikken,men ikke gidder å kle på meg og gå ned fordi været er et rent helvete. En sånn dag hvor jeg har veldig lyst på sjokolade og pepsi max,men som sagt,jeg gidder ikke gå ned på butikken. En sånn dag hvor bp suget ikke er så ille stort,men likevel har en aldri så liten bp,men orker ikke ha fler,fordi jeg ikke gidder lage meg noe. En sånn dag hvor jeg aksepterer tanken på sjokolade samtidig som at jeg ikke gidder gjøre noe med det,men heller står i det,jeg står i suget,jeg står i tanken,og jeg aksepterer at sånn er det,og sånn får det bli,fordi det er en sånn dag. En sånn dag hvor jeg kjenner at jeg er litt sur,for no particular reason,og aksepterer at ok,sånn er det bare. En sånn dag hvor jeg ikke gidder å la dagen få ødelegge meg fordi jeg var opp 100 gr fra i går,fordi dvs at jeg bare er 100 gr fra min laveste vekt likevel. Ikke verdens undergang.

You know,det er en sånn dag….

(En sånn dag hvor jeg ikke gidder å bry meg med å poste et bilde hvor jeg faktisk veier mer enn hva jeg gjør nå…I just dont care….)

 

6 thoughts on “En sånn dag…

  1. Noen dager tror jeg man bare må la seg selv være litt likegyldig og ikke gidde alt eller rett og slett gi litt F og la dagen bli litt som den blir (seff innafor en viss ramme da 😉 ) men det høres ikke ut som dagen har vært helt fæl heller,bare en sånn dag….sånn dag jeg ikke helt vet hva jeg skal kalle, en litt sånn likegyldig dag?
    Tror vi alle har slike dager innimellom, kanskje litt pausedag,hvor man ikke bryr seg like mye som man som regel alltid gjør ellers? (eller er jeg helt på bærtur oppi granskauen nå?)

    *kjempe klem*

    PS! tusen takk for kommentaren på det nyeste innlegget mitt,den kommentaren satte jeg utrolig pris på,fordi du minnet meg på det som er så viktig å tenke og fokusere på,men som er så lett å glemme når ting er vanskelig!!

    *enda en kjempe klem* ❤

    • Ja,det er en sånn likegyldigdag ja..alt er bare sånn CARE liksom….gawd..hehe.
      Bare hyggelig søte deg,det er så lett å glemme bort det som er viktigst å se framover mot,men det er jo litt enklere for utenforstående å se dette..eller noe,hehe.

      Klemmer tilbake 🙂

Legg igjen en kommentar

