Kuldesjokk

Fy faen så glad jeg er for at jeg hadde fri i dag og fikk muligheten til å sooove. Natt til i går sov jeg i 2-3 timer,så skulle jeg ned til legen (selvsagt måtte jeg noe,fikk jo tross alt ikke sove på natta) kl.grytidlig (dvs 09.00,men kom ikke inn før omtrent 09.30,alt som vanlig med andre ord…) Måtte ta en ny sånn celleprøve da, dvs GU (gynekologisk for de som ikke helt henger med i den legiske verden) Jeg bare eeeelsker at legen driver å gaver i meg. Og ikke nok med det,han presterer å si:» det ser nå bra ut her,av det jeg kan se med det blotte øyet..» «Trekk til deg øynene for i svarte helvete!!!!!» tenkte jeg. Gaaawd og grøss. Drive å glane sånn da… Anyway,etter noen timer da,så kom jeg hjem igjen og la meg på sofaen,klar for en lang cowboystrekk. Men neiidasann,det var det baare å glemme ja. Fordi da satte nemlig bikkja i huset her i gang med sin gneldre konsert som varte i 1 og en føkkings 1/2 time!!! DA!!!! Da låste jeg meg inn og kauka med skikkelig sintestemme: KOM DEG HIT,INN TIL MEG OG LEGG DEG I STOLEN OG SOV!!!! LUKK ØYNENE,NUH!!!!  Jeg er sikker på at man kunne se en svart tordensky over hodet på meg da….Så det har vært digg å sove ut i dag.

Kom meg pokker ut dørene i dag også da. Ned på apoteket,inn der og inn der,så måtte jeg jaggu innom den butikken også,såååå føyk jeg opp for å møte min skjønne Anne-Helene. Vi lekte sprek i dag og føyk lett på tå opp til Varden (sånn oppi lia) og fiiint vær hadde vi også,men det var bikkjekaldt.

Molde fjorden

My love

Så der oppe satt vi og frøys ræva og fingrene av oss mens vi prøvde å nyte sola…Før vi bare ga opp håpet om å bli en smule varmere,så da labbet vi likså godt ned igjen,der vi kom ifra. Der tok vi takk og farvel,før jeg mer eller mindre gikk kappgang hjemover fordi jeg frøys så sykt på fingrene at jeg knapt kjente dem. Skal si det var godt å komme seg hjem. Da ble det å plante rævskrotten i sofaen og innta en en pariserloff,en pk gullsalami,en pk majones,en pose sørlandschips og haribo godis. Dessuten burde jeg dusje. Og ikke minst vaske den maskina med klær som har stått klar i noen dager nå,jeg trenger  noen rene håndklær  f.eks,jeg synes det er så kjipt å bruke en vaskeklut etter en dusj…

6 thoughts on “Kuldesjokk

  1. OMG! Snål lege du har 😛 Hadde klikka i vinkel hvis legen min hadde sagt noe sånt til meg 😛 Lukket beina fortere enn vedkommende hadde greid å flytte huet og gitt h*n en heftig ørefik med låra mine 😛 Yikes 😛

    Så ut som en herlig tur 🙂

    *klem*

  2. oh jeg kan ikke annet enn å flire av deg.
    Godt det er andre leger i verden..hadde vært pyton å gått å tatt celleprøve hver gang en skal til legen.
    Stor klems :-))

  3. hahaha 🙂 takk for en hærlig deilig latter på morgenen…. den legen altså..hehehe var på svangerskaps kontroll for noen år siden, første kontrollen er det alltid gu, å han legen en mørkhudet mann satt der leeeenge å vel med den gu dingsen vel plasert så sier han, jeg tror det er noe galt med deg, jeg finner ikke livmorhalsen :o\ å jeg knakk sammen i latter da, å han sier, nei nei, du må ikke le… gu tingen detter ut….hahahaha huff stakkars mann altså!!!
    å jeg skjønner godt det er komplisert å tørke seg med en vaskeklut … hehe
    ha ei fin uke !!

Legg igjen en kommentar

