Kassetter

Etter at jeg dro fram den gamle dagboka mi her for noen dager siden,så tenkte jeg at jeg skulle finne fram de gamle kassettene mine også. Hærregud for en lykke 😀 Det er så mye minner i den musikken!!! Glad det er kassettspiller på det lille anlegget jeg har 😀

Og jaggu har jeg en walkman ennå også!! Og den skal jeg pokker meg bruke på vei ned til nattevakten etterpå 😀

 

*Lykke*

Her er noen sanger jeg digga back in the days:

  1. Def Leppard med «Love bites*
  2. Radiohead med » Creep»
  3. Skunk Anisi med «Hedoism»
  4. De Lillos med «Vår» og «Kokken Tor»
  5. Steelheart med «She’s gone»
  6. Cinderella med «Nobody’s fool»
  7. The dogs d’amour med «Put it in her arms»
  8. CC Cowboys med «Dødmanns blues»
  9. Hole med «Doll’s part»
  10. Queen med «We will rock you»
  11. Bare Egil Band med «Arne», «Hæh?» og «Tagging»
  12. R.E.M. med «everybody hurts»
  13. ZZ Top med «rough boy»
  14. Nick Cave (fortsatt en av mine favoritter)
  15. Metallica (også mine favoritter ennå)
  16. 4 non blonds med «whats up»
  17. Soul Asylum med «run away train»
  18. Seigmenn med «hjernen er alene»
  19. The Doors
  20. U2
  21. Grant Lee Buffalo
  22. Gartnerlosjen (Bare egil band folka..)
  23. Counting crows med «round here» og «Mr.Jones»
  24. Stone Temple Pilots med «creep»,»plush» og «dead & bloated»
  25. Neil Young med «Harvest Moon»
  26. Nirvana
  27. Pearl Jam
  28. Alic Cooper
  29. Alice in chains

Og dette er bare noen !

Good old days i tell you.

Cinderella 🙂

7 thoughts on “Kassetter

  1. Hihi 🙂 Har ingen kassettspiller lenger jeg, men har faktisk en kassett liggende som jeg har spilt inn at jeg snakker på, da jeg var 3-4 år eller noe. Det er mye minner i slike ting.

    God nattevakt 🙂

    PS! Mange bra låter du hadde på den lista der 😀 *laste ned noen av de selv fordi jeg plutselig kom på at jeg liker dem*

    • Er så heldig at jeg har kassettspiller på det lille anlegget jeg har jeg da 😀 Men walkman funka den også da 😀

    • Ja,man finner mye minner blant gammelt skrot,det er helt sikkert. Jeg hørte selv på Tom Waits i den perioden,men ikke i den grad som alt det andre jeg hørte på. Et par år senere kom interessen for Janis Joplin også,hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

