Stilig!

Diary memories…stilig?      (Dagbok fra da jeg var 15/16 år)

Info: K. er bestevenninna mi fra den gang. R. er typen hennes (og de er fortsatt sammen den dag i dag,all creds! og Ø. var min type)

Skal jeg fortelle dere noe stilig? Da jeg skrev denne dagboka,så var jeg tydeligvis veldig glad i ordet «stilig»

4.okt-92: «Ø. og R. har lyst å skjenke full K. og meg en gang. Det hadde vært litt stilig.» Mmm….drit stilig faktisk..skikkelig stilig å bli skjenka full,finnes ikke noe mer stilig i hele verden spør du meg…

26.10-92I morgen skal K. og jeg begynne på aerobic! Stilig!»  Riktig..for aerobic på 90-tallet var heftig vettu…

27.12-92I høst skal Ø. begynne på skole enten i Bergen eller Oslo,og skal gå der i to år. Stakkars lille meg…Han sa at jeg også kunne søke på skole der,så kunne bo på hybel sammen. Det hadde vært jævla stilig» Altså,joda,hadde sikkert vært stilig det,men tingen er at jeg gikk siste året på ungdomskolen liksom…var ikke bare å flytte med kjæresten til en storby sånn just like that liksom…

30.01-93Vi dundret Alice Cooper og Megadeath i bilen. Stilig!» Megadeath??? wtf…

Stilig?

09.04-93: Sensurert scene,men det var stilig!! Vel vel…hva kan man si? Det var jo uhyre spennende da jeg var på den alderen…

13.04-93Vi så på solnedgang,hvor sola var oransj. Stilig» Ikke fint altså? Eller vakkert? Fantastisk? Breathtaking? Men stilig?

15.04-93I helga er det VM i turn,og det skal jeg se på!! Stilig!!» (Hva kan man si? Jeg drev med elite turn,og elsket å se turn på tv. Still do..) Den 26.april,neste mandag,den dagen Ø. og jeg har vært sammen i et halvt år skal vi KANSKJE på Mami Rosa (spiseplass) Jeg har veldig lyst. Hadde vært  stilig å hatt med:G,L,K,R,A,L,R,S og F

ps: Skylder K. 8 kr.

23.10-93L. har blitt sammen med Ø.H. Stilig!!» Ja det var sikkert drit stilig…

Sweet sixteen sier jeg bare. Hadde vært stilig å kunne tatt seg en tur tilbake dit igjen da..

Stilig bok,ikke sant?

13 thoughts on “Stilig!

  1. Så artig! Jeg har desverre ikke så utfyllende og fine dagbøker fra tidligere. Men artig å lese igjen. Mye stilig gitt :p

  2. Du var iallefall opphengt av «stilig» orde når du var yngre 😛 Jeg vet ikke hvor dagboka mi er blitt av siden jeg var 14 – 16 år men trur den er kastet! 🙂 Nå ga du meg faktisk et forslag til blogg innlegg som jeg kan lage 🙂 For i dagboka mi som jeg hadde så skrev jeg kun om han jeg er sammen med nå idag.. 😛 Jeg har vært intrissert i han siden jeg var 15 og for 2 år siden fikk jeg han endelig, da jeg hadde liksom slått alt fra meg 😛

  3. haha, kjempe STILIG 😀 Trur alt var STILIG på den tiden der, synn jeg bare var 2-3 år og alt som var STILIG var å klatre på potteplanter og spille »trommer» på kjelene xD

Legg igjen en kommentar

