One of those days

Dette har vært en sånn dag som du egentlig burde ha karret rævva ut av sofa’n og kommet deg ut i det flotte været. Dette har vært en sånn dag hvor den dårlige samvittigheten nesten har vært tilstede fordi jeg ikke fikk rævva ut av sofa’n og ut i det fine været. Faen tenkte jeg,jeg har fri,jeg kan gjøre hva pokker jeg vil med dagen,så hvorfor skal jeg ha dårlig samvittighet fordi jeg tilbringer den oppi sofa’n? Det kommersikkert flere finværsdager hvor jeg kan tilbringe kadavret utendørs. Hørt rykter om at været skal bli bra til uka f.eks,så i dag holdt jeg rævva innendørs med litt strikking,bok,varg veum film (bitre blomster) og latt bulimien herje fritt. What else is new? Jeg har ikke orka å kjempe imot engang. Når jeg ikke gir kroppen mat,så kan jeg for i helvete ikke forvente at suget ikke kommer heller,men sånn er det,jeg har ikke spist og beholdt mer enn en lusen yoghurt. Whatever. To bp’er er unnagjort,en til står for tur. Its just one of those days.

Suget blir forresten ikke videre mindre når reklamer og program er bugnet over av mat,mat og mat i alle retninger og vinkler. Smart som jeg var ble jeg liggende å glane på 4 episoder av «4-stjerners reiser» Mat,mat og atter mat. Jeg og vil ha mat. Mer mat. Faen,i morgen skal jeg handle mat. Og nå er det pokker meg Hellstrøm på tv…i say no more. Jeg kunne sriøst ikke ha jobbet på et kjøkken,jeg hadde ville trillet ut derifra,til tross for at jeg kaster opp. Da er det ille assa.

Skal si jeg har hatt en begivenhets dag,og etterpå skal jeg jaggu meg glane mer på tv,og så skal jeg slå til med en dusj. Føler jeg stinker som en lurvete kamel.

Mopetti la forresten igjen noen spm til meg i går,så får vel bare bøyye meg i støvet og innlate meg å svare på dem da,sånn for å være hyggelig liksom.

Here we go:

Du e så flink til å fotografere så nå følger et par spørsmål til deg.
Forventer svar i neste blogg innlegg…knis
1. hva bruker du til å ta bildene med
2. hva er ditt favoritt bilde gjennom tidene
3. hvorfor er du så innmari festlig
4. hva er det med deg som gjør at vi andre kommer i et strålende humør
5. hvordan har du det nå for tiden
6. hva er ditt favoritt plagg
7. uhm,,sjokoladen er nok troika, men hva med favoritt sko
8. Om du fikk gjøre akkurat hva du ville en hel dag..hva ville du gjort, uten å tenke på penger …alt gratis

*Jeg bruker enten mobilen min,eller det digitale kameraet mitt fra 1800-tallet til å ta bilder med,sånn som alle profesjonelle fotografer bruker.

*Favorittbilde gjennom tidene? Vel,jeg velger å tro at du mente mine bilder (ikke sant? Jeg tar jo de beste bildene anyway mener jeg)

Her har du et av de jeg liker best:


*Jeg er så festlig fordi noen må jo ha den jobben og. Den stod ledig,så da tenkte jeg bare at jaja,jeg kan godt ta den jeg,siden ingen andre melder seg frivillig.

*Dere kommer i godt humør av meg fordi jeg er festlig vel…*duuh*

*Jeg har det helt strålende for tiden,absolutt ingen verdens ting å klage på. Maten går glatt,jeg gjør ikke annet enn å styr og stresse rundt så jeg ikke får tilbringt en eneste time på sofa’n,og jeg stinker som en lurvete kamel,hva har vel jeg å klage på??

*Favorittplagg? Jo…den nye søppelsekken min

Fin ja?

 

 

*Tja,en gratisdag….Restaurant til restaurant i Oslo! Heaven.

Nei,nå skal jeg fortære mer mat her.

3 thoughts on “One of those days

Legg igjen en kommentar

