What did I do wrong??

Hvem var det? Var det du? Var det flere? Var du alene,eller var dere mange? Var det planlagt? Hvem kom opp med planen? På hvilket grunnlag gjorde dere det dere gjorde mot meg? Sa jeg noe galt? Var det noe jeg gjorde? Hva? Trenger dere å ha meg unna veien en stund? Ble det for mye for dere? Trenger dere en pause?Hvem bestemte hvor hardt angrepet skulle være? Skal jeg lide for dette lenge?

Jeg er varm,jeg er sliten,tårene renner,humøret kunne vært bedre,men det er langt ifra bra akkurat nå. Og for deres egen skyld,så håper jeg virkelig at dette ikke utvikler seg til å bli en influensa,eller enda verre,diare,men at jeg kun forblir litt slapp,og helst være bra igjen i morgen. Jeg hater nemlig å være sjuk. Jeg kjeder rævskiten av meg når jeg er sjuk! Jævla rakkere der dere er!!

Jeg kjente det allerede på jobb i dag,noe ulmet i magen. Jeg prøvde å late som at det ikke var der. Jeg satt og prata med noen kollegaer tidlig på dagen,Det var flere der som hadde vært,og er,sjuk.  Det var hakket før jeg utbrøt: «ppfffh,sånne ting går som regel forbi meg,jeg blir aldri sjuk,bank i bordet» Jeg var glad jeg ikke sa det høyt,for få minutter senere så kjente jeg liten krampe i magen begynte å ta form. Jeg bare:»Nei,nei,nei,ikke tenk på det,da går det sikkert bort.» Jo mer jeg lata som jeg ikke merka noe,jo verre ble det. «FAEN I SVARTE HELVETE!!!!» «Jeg_gidder_ikke_være_sjuk!!!» «Jeg_blir_aldri_sjuk!!» (Selv om jeg husker at jeg var sjuk en gang i fjor) Men det nytta ikke trygle,be,overse eller banne. Men jeg tok det rolig,jeg skulle si ifra om det ble verre,for da kunne jeg jo gå hjem,men ikke faen.

Jeg følte meg mer pigg etterhvert,og jeg trodde faktisk at det bare var noe som varte i den lille timen eller to magesmertene varte. Helt til jeg kom hjem fra jobb. Slapp,varm,tårer som renner,hodet som banker…*sukk og stønn*

Jeg trenger medlidenhet,jeg fortjener trøst,jeg fortjener varm sjokolade og troika. Jeg overlever sikkert,så lenge jeg slipper unna dritt og ufrivillig spying. Men man vet aldri. Selv om jeg ikke har den helt store matlysten,så har bulimien lyst,så nå skal jeg gå å spy meget frivillig. Etterpå skal jeg legge meg ned på sofaen med pleddet over meg og synes synd på meg selv. *Jeg trenger troika*

Photo’s of today:

 

 

«Jeg trenger troika»

9 thoughts on “What did I do wrong??

  1. God bedring. Krysser fingrene for at det snart forsvinner.
    Vil ikke at du skal bli liggende å kjede deg alt for lenge.
    Sender over en kartong med troika og en kasse med pepsi max + et se og hør blad 🙂

    • Takk Monica 😀
      Men…se&hør?? Det er jo hemmelig at jeg leser det da…*sukk* *avslørt* 😉

  2. hey love, i hope you feel better… i am not sure what troika is but if i could send it to you i would try… love you ❤
    ~Kristi =^..^=

Legg igjen en kommentar

