Et lite dikt

I dag har jeg lyst å dele et lite dikt med dere,fordi dette diktet assosierer jeg med hvordan det er å leve under bulimien. Det beskriver litt av den samme makten bulimien har.

«Ta min hånd,og følg min sti,

turen kan bli hard,

men for skjønnhet må en li.

Min favn er trygg,

du og jeg skal bli ett

på luft og kjærlighet

skal du nå bli mett.

Jeg skal fylle hele deg,

hver følelse,hver tanke.

Vi skal være venner

til ditt hjerte slutter å banke.

Gjennom gode og vonde dager,

gjennom smerte og glede.

Om du snur ryggen til meg,

skal du kjenne min bitre vrede


9 thoughts on “Et lite dikt

  1. Heii! 🙂
    Jeg ville bare si ifra om at jeg har byttet blogg adresse, og den gamle bloggen kommer til og bli slettet ikveld 🙂 Jeg kommer til og følge deg fremdeles selv om jeg har byttet blogg, så håper du forsatt vil følge med på bloggen miin! 🙂 Begrunnelse på byttet kan du lese på bloggen min ;D

    Kjempe fint dikt, forresten 🙂 Synes du er kjempe flink jeg til og blogge 😀

    Min nye blogg adresse er: http://frkvesla.blogg.no 🙂

  2. Det var et treffende dikt for meg også, Laila.
    Du skriver så kloke innlegg du.
    Håper halsen din er bedre, og at psyk-timen går fint.
    Klem

Legg igjen en kommentar

