A day by the sea

For å få vekk tankene fra maten i dag så begynte jeg dagen med å legge meg ned å lese litt bok mens jeg drakk en kopp te. Været var ganske fint i dag,litt sol bak skyene og en grei temperatur. Jeg kom meg ut for å gå tur og knipse litt bilder. Jeg er født og oppvokst i Kr.sund,og har alltid likt med ved sjøen,og har heldigvis den muligheten her i Molde også. Jeg kunne egentlig ikke tenkt meg å bo i en by hvor jeg ikke hadde muligheten til å være nær havet.

Så i dag kommer det bilder fra turen ved havet.

 

 

 

 

9 thoughts on “A day by the sea

Legg igjen en kommentar

