surværsdag

Dagen i dag startet pokker meg like dårlig som i går,sinnsyke tilstander sendt fra oven….

Jeg fryser mildt sagt ihjæl på sånne dager!  La meg informere dere om påkledningen i dag: 2 par sokker,tights,joggebukse,1 t-skjorte,genser,jakke,regnbukse,regnjakke,skjerf og lue….Her skal vi ikke fryse nemlig,jeg hater å fryse

Det eneste morsomme man kan gjøre når det regner er å hoppe i sølepytter..

Men aller best synes jeg det er å holde seg innendørs,da slipper jeg nemlig å fyse så inni hamperæva. Ulempen er jo selvsagt at bulimien klamrer seg fast med nebb og klær når jeg er innendørs da. Og har man ikke mat,så tar man det man har i skapet og skraper sammen noe,bare fordi bulimien krever sitt,fordi suget faen ingen ende tar,uansett hvor jævlig sår halsen er,uansett hvor hardt det presser på i hodet i det magen vrenger ut av seg alt den fikk ned i magensekken og truet med at den skulle revne opp i fillebiter. Eksplodere og rive kroppen i tusenvis av partikler spredd utover badegulvet. Bulimien krever sitt. Bulimien setter hardt mot hardt. Koste hva det koster vil.

Nå er skapet tomt,foruten noen supper. Kjøleskapet inneholder pepsi max, (som min kjære ex overrasket med meg i to svære poser utenfor døa mi i forgårs..) 2 pærer og 3 poteter..Og jo,jeg har også noen epler og appelsiner. Kontoen er mer eller mindre tom,jeg har blitt utsatt for ran av en bande kalt regninger. Jeg hater regninger. Jeg sverger hevn. Blodhevn. En tann for en tann….Jeg satser på litt cash over helga,så denne helgen her kan bli heftig. Heftige bulimisug som ikke kan slukkes. Kanskje like greit vil du si,og ja,kroppen har nok godt av spy pauser,men like fullt og helt vil suget være der,og da ikke å ha sjansen til å få dempet det er verre enn noe annet. Jeg «gleder» meg villt må jeg si…

Så ble jeg dritsur da når jeg oppdaget at noen ikke tålte at jeg hadde tagga en så kul greie og bare måtte tagge over og ødelegge liksom! Jeg har bare en ting å si til dem:

Jævlig irriterende. Får meg i dårlig humør!!

Men så fikk Monica meg i godt humør igjen da hun la ut et bilde av Laila lam som hun har laget:

YOU MADE MY DAY!

Jeg har plassert min blogg i <a href=»http://bloggurat.net/kart/registrere/7450/molde»>Molde</a&gt; på <a href=»http://bloggurat.net/kart/»>norske bloggkart</a>!


8 thoughts on “surværsdag

  1. Jeg kommer på kunst utstillingen din Laila 😀 hehe. Kanskje vi skulle slå oss sammen, jeg har nemlig det samme talentet som deg 😉

  2. Jeg ønsker deg en bra helg hvor du finner alternativer til bulimiens kamp.
    Håper været er på din side.
    klem fra meg

Legg igjen en kommentar

