Kjære anonym

Ho ho ho,jeg fikk en sånn morsom kommentar igjen!! Og dere vet jo at jeg elsker sånne kommentarer,fordi da får jeg noe å skrive om! Så først av alt vil jeg selvsagt takk for kommentaren kjære anonym (så klart en man anonym)

Jeg klarte å slette kommentaren,skjønt meninga var å publisere den (uups) men det spiller vel i grunnen ikke så stor rolle,jeg skriver jo et eget innlegg om det anyway,så ja. (Jeg har jo sagt det før,og jeg sier det igjen,alt for dere (innimellom) )

Kommentaren var noe i denne duren her:
«Der ser du at du har gjort noe sjææææl…blablabla ( som jeg ikke husker,sikkert fordi det varjævlig uinteressant) Kanskje du skulle fokusere mindre på deg selv og sykdommen din ( jøss,jegmå nå hvertfall få gi anonym creds for at h*n ser at det faktisk er en sykdom da) Kanskje du skulle tatt deg en tur til Pakistan og opplevd noe der» Ja,noe sånt hvertfall.

Kjære anonym, i got a message for you!

Aner dessverre ikke hva jeg har gjort sjæææææææææææl,men om du mener at jeg har «gjort» sf sjææææææl,så må jeg nok dessverre skuffe deg og si at dette er noe som utvikler seg over tiiiid.

Og hvorfor skal jeg fokusere på andre ting enn meg selv og min sykdom her inne? Dette er tross alt min blogg,og hele poenget med bloggen er å informere og fortelle om hvordan det er å leve med en sf. Det kunne ikke falt meg inn å hatt en blogg om sminke,fashion,hester,den rosa hverdag,anmelde filmer i hytt og gevær,om mote eller hva det enn skulle være som interesserer meg langt opp rævskrotten. Så take it or leave it,du leser nå her da hvertfall,tydeligvis,siden du tar deg bryet med å kommentere mener jeg 😉

Og hva pokker har jeg i Pakistan å gjøre??? Kan ikke du dra dit da,så kan du oppdatere meg,pleeeaasseeee?? Skjer det noe der forresten?? Noe jeg har gått glipp av? Fashion week eller noe? Hestestevne? Sminkekurs? Let me knooow,pretty pliiiis with sugar on top! Fordi jeg vil mye heller reise til mange andre steder i verden.

Var det noe mer du lurte på da

??

Out of here,eller noe hvis du skal være en sånn sytpeis. Eller du kan fortsette å komme innom,om du vil legge igjen kommentar eller whatever,fordi du er jo tross alt med på å øke statistikken min. Tusen takk for det 🙂

23 thoughts on “Kjære anonym

  1. Pakistan…hmm, ja hva skulle du ha gjort der?
    Kjøpt silke, krydder, gull og persiske tepper??
    For en uviten tulling som har skrevet kommentaren til deg.
    Stå på..jeg synes bloggen din e festlig, lærerik og du er utrolig sterk som skriver så utrolig godt om det å ha sf.
    Klems

  2. hahaha.. omg?!?! Serriøst? Jeg må virkelig le av slike kommentarer, utrulig nok har jeg ikke fått noen sånne enda, kanskje fordi jeg er faktisk en av dem som også skriver om hester?
    Nei uff.. Syntes at om man skal være tøff nok til og skrive noe sånt, så skal man faen meg tørre og si hvem man er også! Gawd! Skulle ønske jeg fikk noen sånne til tider også :p Av en eller annen merkelig grunn!

    Du er toppen! Ikke glem det! ❤

  3. Hahaha… Bra innlegg Lailami!!
    Kan du ikke bare slette denne å lage en egen blogg om meg da, så kanskje «anonym» blir happy? 😛 Næsj. Det hadde blitt kjedelig. Maling, trøkk, maling, trøkk, maling.. U get the påint!

    P.S. Jeg blir med til Pakistan når du reiser. Moteveska mi er klar med all sminken, og hesteplakaten har jeg allerede tatt ned fra veggen og skal laminere den så den holder hele veien til Pakistan! Så det så!

    Ha en fin dag snuppa!

    Love Ya

    Mvh En anonym Trøkkfører

    (guess who)

  4. Å gud, det finnes så mange tragiske mennesker der ute, man får ta det som et komplimang at man sikkert irriterer dem grønn og at de bruker mye energi på å skrive slike kommenterarer.

    Du vet, det er hardt å skrive sånt med en hjernecelle! 😉

    Heia Laila! ❤ klemmeeee!

  5. I Pakistan, kjære Laila mi, der e de flomkatastrofe å 8mill menneske i stor nød. Sjøl om fleire burde engasjere sej i å hjelpe dei, ekje de dermed sagt at DU skal bruke bloggen din til nåkke anna enn de du bryr dej om. Du bry dej sikkert om dei i Pakistan hvis du tenke dej godt om, men de e ikkje lett å engasjere sej i nåkke som skjer så langt vekke i forhold til de som skjer inne i haudet ditt å rundt di umiddelbare nærhet.. Dei fleste bloggera skriv vel om de som interessera dei, å der he du samme frihet som alle andre til å skrive om AKKURAT de som passa dej. Ingen he rett til å diktere ka dei ulike bloggerane skal skrive om i bloggane sine, de bli berre tull.

    Syns forøvrig at bloggen din svært ofte he ei meining større enn dei som skriv om rosa å interiør å film å ej veit ikkje ka, trur nok at du e en viktig blogger for andre som slit me samme sjukdom som du. De e nok mange som etter å ha lest din (å andre sine blogga om sf o.l.) som kjenne sej mindre aleine, å de e berre heilt fantastisk flott 🙂

    Dessuten, Laila, så e du kul å skriv kanontøffe teksta – livet e kjedeli uten ei oppdatering fra dej 🙂

    Keep it up girlfriend! ❤ u

  6. Ja, og enkelte bloggere lager stor haus over en kommentar. skulle trodd man ikke fikk kommentarer. Get a grip, har du blogg må du tåle kritikk. Sku trodd en på 32 faktisk kunne tatt kritikk istedefor å sette opp alt av personlig vern og forsvare seg. Du er en umulig person å diskutere med, du greier ikke se fra en annen vinkel enn din egen.

  7. Tusen takk for kommentarer folkens,setter stor pris på det vet dere 🙂

    Ellen: hahahaha,LOL. Nei,jeg kan SVARE for meg,det blir noe helt annet,det betyr at man NETTOPP kan diskutere for meg,og ikke minst at jeg min EGEN mening om ting,og ikke mener at det som alle andre gjør.
    Hmm..litt avslørende ord siden du kmmenterte min alder (som btw ikke er HELT riktig 😉 og dette med at jeg er umulig å diskutere med,såe ja,LORD.
    Og såvidt jeg ser får jeg kommentarer 😉 Får du?

    <3 people

  8. Oh,må legge til en ting til deg Ellen; DU kommenterer jo her,hahahaha,Føøønny.
    Hører jeg misunnelse,mjaaa…hehe. Takk for at du leser bloggen min da,i really appreciate it 😉

Legg igjen en kommentar

