Super herlig langhelg!

Halla people,missed me? Sure you did.

Gaaaaaawd,jeg har hatt ei sykt deilig langhelg nå (derfor ikke tilstedeværende her,men litt seigpining kan dere tåle,dere jo tåle ei lita pause fra meg innimellom også,eller hur?)

Ida min har endelig flytta til byen over alle byer (de treigeste byene) og jeg er l-y-k-k-e-l-i-g for å ha henne her,sånn at jeg kan passe på henne. Molde’s angels,vi skal rule gata. Nemlig. Vi 3,you bettcha!


Og så fikk jeg e-n-d-e-l-i-g et etterlengtet besøk av min kjæreste Lene over alle Lene’r som finnes. Hun kom helt fra det varme nord,Arendal for å være her sammen med meg og Anne-Helene i helga.

Snill som hun var så tok hun med seg finværet,sånn at vi kunne kose oss max hele helga.
Shopping (for Lene),noen timer ved bryggekanten i knall sol.


Dype samtaler om hemmeligheter. Girl’s talk. Vi drakk kaffe og glana på han gærningen som hoppa på sjøen et par ganger til venneflokken’s store begeistring. Vi fikk besøk av en måke (så klart) Vi fikk sol på kroppen (alle fikk en porsjon hver med farge) og selvsagt fikk vi da tatt en del bilder. Jeg vil ikke dele alle med dere,men jeg fikk tillatelse av Lene til å legge ut dette bildet av henne da.

Dessverre var jeg misfornøyd med bildet av Anne-Helene og meg ved bryggekanten,så det sletta jeg. (Altså,det var meg selv jeg var misfornøyd med,ikke deg AH ) Så derfor legger jeg heller ut dette flotte bildet av oss to.


Da vi kom hjem etter en lang dag i sola på lørdag så diska jeg opp med en salat som jentene var veldig fornøyd med. Så ble det jo litt godis også så klart (jeg klarte ikke beholde…) og så satte vi på en skrekkfilm (til min stoooore fornøyelse selv om jeg hadde sett den før) Så ble det litt konsert på tv’n (Metallica var med,jeg måtte derfor se på,jeg har nemlig et ønske om å gifte meg med vokalisten i Metallic (James Hetfield)

Jeg har ikke hatt verdens beste søvn i helga,men det spiller i grunnen ikke så stor rolle,for alt i alt har jo helga vært knallgod liksom)

Vi fulgte Lene til flyplassen og tok et «see you later farvell» før vi traska og satte oss på retiro (badeplass) og fikk enda mer sol,diskuterte en felles tur en gang,hørte musikk og skravle enda mer jentestuff før vi traska hjem,hvert til vårt.

Da jeg kom hjem gikk jeg til angrep på (eller det heter vel kanskje å gå på slang?) morelle treet til husvertene.

Kan jo ikke la de gå til spille heller da. Eller la små pippine få alt,de kan ta det som er i toppen av et tre,så får jeg ta det nederste. Vi må dele på.

Så satte jeg meg ned og gomla moreller og leste litt i Regines bok som jeg begynte på i morges mens Lene ennå lå og dro tømmer (snorka)
For jeg måtte jo benytte meg enda mer av sola som stod så fint himmelen.

Nå har jeg dusja,ordna meg og pakka sekken,klar til å dra på nattevakt (jippi…) Jeg må dra veldig strax,så da tenkte jeg bare sånn helt til slutt å legge ut noen selvdigger bilder av «the star herself» Enjoy.

 

12 thoughts on “Super herlig langhelg!

  1. Takk for oppdatering 🙂 Kjempeherlige bilder og jeg kjenner jeg savner Lene når jeg ser bilder av henne. Har så lyst å treffe deg også, men det er så langt å reise når jeg ikke klarer fly. Bildene av deg var bare utrolig stilige og jeg digger måten du skriver på. Regines bok har jeg nettopp lest (som du vet) og jeg gråt masse i slutten av boken. Veldig bra, sterk og den får meg til å sette pris på livet enda mer for jeg har tross alt ikke fått en dødsdom og det er jo det hun opplevde jeg frykter mest av alt.

    Klem fra Trine

  2. Hei Laila! Vil bare si at du har en kjempebra blogg, som jeg er ukentlig leser av! Jeg har også SF, som jeg har slitt med i 10 år.. og jeg vil bare si at jeg beundrer det «forholdet» du har til din SF, at du er åpen om problemene dine og at du klarer å leve et liv ved siden av. jeg ler ofte av noe i innleggene dine.. du får det rett og slett til å bli mindre skummelt! Ja, kanskje humoristisk til tider! Jeg merker selv at jeg i større grad klarer å akseptere SF’en min som en del av meg, og at jeg ikke kan slutte å leve, selv om SF’en tar mye plass! Så takk! 🙂

  3. Trine: en dag skal vi treffes vet du,som du vet så elsker jeg jo stavanger over alle byer,og jeg SKAL tilbake dit for å si det sånn,and then we’ll meet my dear one <3

    Anonym: tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding,det er godt å høre du er leser og at du finner humor sammen med meg i en ellers så slitsom affære med mat og alt annet som dreier om det å leve med en sf,så takk til DEG også 😀

  4. Sv:Familie er veldig viktig ja, og jeg setter stor pris på dem :))
    Vi er sånn egentlig ikke så veldig like, men man ser vel noen trekk innimellom. 🙂
    Em er herligst 😀 <3

    Den kaka var KJEMPEGOOOOOOOD!!! 😀

    Sover ikke enda nei. Sitter å ser Home and away! :p Og bare taster.. Men skal legge meg snart!! Om kun litt over en uke, så starter skolen for Em igjen, og da bør vi ha døgnet på rett stell. Ha det hyggelig på nattvakt 🙂

    *KLEM*

  5. Kjææære Laila <3
    Takker så mye for en fantastisk helg!
    Vi hadde det sååå fint 🙂
    Jeg smiler ennå, her nede i Sør….langt unna deg 😦
    Men vi sees snart igjen.
    Dere (du og AH) må få drassa dere ned her til Sør ;)))
    Dritglad i deg!!!!!!!
    Leneklem

  6. Greide såvidt å holde ut så lenge uten oppdatering fra deg 😉
    Ikke la det bli like lenge til neste gang da, pliiiiis! 😛 Hihi 😀

    Slike dager kan man leve lenge på. Herlig å lese at du har hatt det fint.

    Klemme på

  7. So mange herlige bilder! Takk for kommentar igjen søta. ❤ Prøver å holde ting litt diskre som du kan lese der! 😉 Linnnen 🙂

Legg igjen en kommentar

