Fine,fine dagen

Hærregud,vet dere hva? I gårnatt,etter at jeg skrev forrige innlegg her,så skulle jeg gjøre klar klærne jeg skulle ha på meg i dag. Og jeg ransaket hele kofferten min før jeg måtte se slaget tapt. Jeg har pokker meg glemt å pakke med meg trusene mine til turen…»panikk» «Er det mulig???!!!» «Greatness» Da kunne jeg seriøst ha banket meg selv i hodet med noe meget hardt! Hva i helsike er det med meg liksom? Hadde jeg drukket??!! LORD.

Anyway,hadde heldigvis pakket med meg bikini da,så da ble den brukt i dag liksom.
Kom meg opp rimelig tidlig i dag vil jeg si (kl.11) og jeg hadde sovet godt,enda jeg ikke hadde tatt noe å sove på!! Men det var vel ikke rart da,stod jo opp grytidlig i går,og reiste mye,og var lenge ute i frisk luft,man blir jo trøtt av en sånn dag. Tross alt. Men ja,hoppa i dusjen og skravla en del med Marianne før jeg dro med meg bråkmaskinen (trille kofferten) nedover mot byen igjen. Jeg tror alltid at jeg har så fordømt dårlig tid,så selv om jeg hadde 1 time på meg,så mer eller mindre løp jeg nedover. Da jeg nesten var framme så var jo klokka bare 12.30,og da kunne jeg roe ned litt. Så da var det å hoppe innom Lindex og hamstre truser liksom. Fikk raska med meg 7 stk. Så videre ned til Oslo S. Enda hadde jeg god tid,så gikk for å låse inn kofferten.Og fy pokker for et stress det ble…»ingen ledige skap her»,prøve neste maskin dings «ingen skap ledig her» Begynte å få litt småpanikk…prøvde nesten rekke…samme svar..panikken øker…enda en maskin,men nope…trenger jeg si at panikken økte betrakteligere?? Men den 6 var det noe ledig. Klø seg i hodet og finne ut av dette systemet,og fant det ut til slutt etter mye om og men. Klokka var da plutselig 12.55,5 min igjen til avtalen.Beinet opp,og fant ut at jeg var førstemann..(kvinne)

De to andre kom etterhvert,og jeg hadde 2 fantastiske timer med to av jentene mine fra et sf forum. I det hun siste skulle dra,fikk jeg en melding fra herlige Eline. Etter 20 min ca,så sitter hun ved min side på trappa ved trafikanten. Der ble vi sittende å skravle til baken hadde dovnet helt vekk.


Så da sola forsvant fra der vi satt,så flytta vi oss videre til en plass hvor sola fortsatt skinte,og skravla mer,og prata mer og mer om McDonaldsmat til vi tilslutt bare måtte gi etter og dro inn for å spise. For meg ble det selvsagt en bp,men dæven så digg det var. Eline hadde en liste over kalori inntaket på all maten de hadde på mekker’n da,og jeg skal love dere at det var heftige greier. Da ble det hvertfall ikke noe annet alternativ for meg enn å kaste opp (det var det jo ikke i utgangspunktet heller da)


Etter 6 timer sammen,så kom søsteren min å plukka meg opp og dro til Ski hvor jeg skal sove i natt. Vi satte oss på verandaen med levende lys og spiste jordbær og litt sjokolade og drakk dessert vin. Kjempe kos!!

Jeg har hatt en fantastisk dag med 3 herlige jenter!!

Og btw,Eline,jeg trodde liksom ikke at jeg hadde fått noe farve i dag,men da jeg kom fram til Ski og skulle bytte klær så oppdag jeg at dæven,jeg hadde visst fått farve likevel jeg…litt solbrent faktisk..haha.

Og så må jeg si at kosa meg skikkelig masse med en «hyggelig» samtale Eline og jeg hadde med en alkoholiker/narkoman som kom å satt seg sammen med oss. Dæven for en skravelkvern han hadde,haha. Men han var hyggelig da,det skal han ha.

NUH er det natta,snart en ny dag,hvor jeg skal kose meg sammen med mine to små tantebarn,treffe forhåpentligvis 3 jenter igjen (2 for første gang) og så fyker jeg til Fredrikstad for å bo hos Thea i noen dager. Gleder meg!! Det er digg med ferie 😀

Over og ut,nå moonwalker jeg ut herifra!

2 thoughts on “Fine,fine dagen

  1. Skjønner ikke hva de tenker med på McDonalds! Kan da ikke legge ut kaloritabeller på spisebrettene O_o Fikk jo totalt spader selv jeg, og regnet og regnet hele veien hjem. Jeg måtte selvsagt spise is da jeg kom hjem også ja, men da måtte jeg jo gjøre plass til den først…. *kremt*

    Og ja, det ble skikkelig sosial trening med den narkofyren. Trodde jeg skulle dø litt på meg for jeg er absolutt ikke flink på tomprat, spesielt når jeg ikke skjønte hva han sa halvparten av tiden 😛 Men for all del, hyggelig var han 😛

    Tror faktisk at jeg har fått farge selv jeg! På hendene av alle steder 😛 De ser plutselig så brune ut i forhold til resten av armene 😛

    Kos deg masse på resten av reisen 🙂 *Glad i deg*

Legg igjen en kommentar

