"Verdens snilleste"

Har dere noen ganger tenkt over dette med å ha «verdens snilleste/beste» kjæreste? De som ikke har kjærester som utøver vold eller misbruk psykisk har alltid verdens beste kjæreste. Alle kjærstene jeg har hatt har vært snille (mot meg. Han ene viste seg å være pedofil fikk jeg vite i etterkant,og da ble han et monster i mine øyne,men han var snill mot meg i forholdet vårt) og hver gang det ble slutt i et forhold (som regel jeg som endte forholdene da,fordi jeg alltid søkte etter noe nytt…ja,rastløs ja,always been) så trodde jeg likevel at jeg aldri kom til å treffe en som var like snill igjen. For det kan da ikke finnes flere der ute som en like snill som han var!! Men så klart var han neste minst like snill,om ikke enda snillere. Og sånn har det fortsatt…(jeg har vært i 5 seriøse forhold (dvs forhold som har vart i mer enn 1 år) ) De har alle vært veldig snille,og da ble de alle sammen «verdens beste» så klart.

Dette tyder jo bare på at det finnes faktisk mange fisker der ute. Det finnes alltid snille menn,noen som vil deg vel,og gir deg like mye tilbake som du gir dem. De som godtar deg som du er,med alle dine feil.

Jeg venter på verdens snilleste mann engang til jeg,for han må jo finnes der ute? Jeg har hvertfall ikke gitt opp håpet om at det finnes en snill mann til der ute som kan bli min en dag.
Men fram til da så nyter jeg singel livet,for jeg stresser ikke med å finne «verdens snilleste» ennå. Det handler bare om å vente,sånn at det faktisk er «verdens snilleste» som kan bli den «rette». For meg. Som godtar meg,for den jeg er.

Ja,det var bare meg som funderte litt igjen….

3 thoughts on “"Verdens snilleste"

  1. Ikke for å friste, men jeg har verdens snilleste.
    En som skifter sengklær og lager middager til meg..tørker støv og vasker kjøkkenskap. Oh jeg er så utskjemt og jeg håper virkelig at din drømmeprins snart dukker opp og tar deg med storm 🙂
    En som alltid støtter deg og alltid står ved sin side uansett hva.
    Klems

Legg igjen en kommentar

